چگونه لیریکس آهنگ مورد علاقه خود را بیابیم؟

سر جلسه امتحان نشسته اید، ریتم آهنگی توی گوشتان تکرار می شود، یادتان نمی آید کدام آهنگ است، سوال های امتحان هم با اخم به شما نگاه می کنند! اما نمی توانید آهنگی را که توی گوشتان پخش می شود، متوقف کنید.

هنگام تماشای یک فیلم خارجی، آهنگی شنیده اید و حالا فقط چند کلمه پراکنده از آن را به یاد دارید. اما آهنگ را آن قدر دوست داشتید که نمی توانید فراموشش کنید.

نظرتان چیست که از این ویژگی آزاردهنده ذهن، به نفع خودمان استفاده کنیم؟ فرض کنید آهنگ هایی که در سرتان تکرار می شوند و نمی توانید از دستشان راحت شوید، به شما کمک کنند که یک زبان خارجی را بهتر یاد بگیرید.

در این مطلب با وب سایت هایی آشنا می شوید که به شما کمک می کنند آن کلمه های پراکنده را جستجو کنید و آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید.

یادگیری زبان با کمک وب سایت های لیریکس

هنگامی که چند آهنگ مورد علاقه خود را با لیریکس گوش دادید، تمرین کردید و به خوبی یاد گرفتید، به دنبال آهنگ های جدید در زبان مورد علاقه خود خواهید بود. در این وب سایت ها می توانید آهنگ های مختلف را همراه با لیریکس آن ها پیدا کنید و زبان خود را تقویت کنید.

وب سایت ای لریکسو

وب سایت آل ریکو آهنگ های چینی، کره ای و ژاپنی را همراه با متن ترانه آن ها در اختیار شما قرار می دهد. در این وب سایت می توانید متن آهنگ را به زبانی که خوانده شده و تلفظ آن را با حروف انگلیسی ببینید. لیریکس آهنگ ها در این وب سایت ترجمه نشده اند. بنابر این اگر سطح زبان چینی، کره ای یا ژاپنی شما ابتدایی و متوسطه باشد، احتمالا این سایت به شما کمک نمی کند. اما اگر در سطح عالی یادگیری زبان باشید، این وب سایت برای شما مفید است.

وب سایت پارولز موزیک

وب سایت پارولز موزیک به شما کمک می کند آهنگ های فرانسوی را بر اساس نام آهنگ یا نام خواننده بیابید. پارولز موزیک جدیدترین و پرطرفدارترین آهنگ های فرانسوی را هم به شما معرفی می کند.

دیگر ویژگی جذاب وب سایت پارولز موزیک، ترجمه آهنگ های معروف به زبان فرانسوی است. اگر در حال تمرین ترجمه به زبان فرانسوی باشید، می توانید آهنگ های آشنای خود را ترجمه کنید و سپس آن ها را با ترجمه وب سایت مقایسه کنید و ایرادهای خود را بیابید.

اگر در یادگیری زبان فرانسوی تازه کار هستید، اما به زبان انگلیسی تسلط دارید، وب سایت به زبان انگلیسی هم ترجمه شده است.

وب سایت سانگ تکست

با کمک وب سایت سانگ تکست می توانید آهنگ های مورد علاقه آلمانی خود را همراه با متن آن ها بیابید. در این وب سایت می توانید با آهنگ های جدید آلمانی آشنا شوید. همچنین تالار گفتمان وب سایت شما را با مطالب مختلف آشنا می کند. می توانید دوستان نیتیو پیدا کنید و زبان آلمانی را تمرین کنید. سانگ تکست محبوب ترین آهنگ روز را به شما نشان می دهد.

مطلب امروز آقای مترجم درباره معرفی چند وب سایت مفید برای پیدا کردن آهنگ های خارجی و لیریکس آن ها بود. شما آهنگ مورد علاقه خود یا لیریکس آن را از کدام وب سایت پیدا می کنید؟

مطالب مرتبط