کتاب "سازمان باز (The Open Organization)"

صفحه اصلی » کتاب‌ها » سازمان باز (The Open Organization)
سازمان باز

نام کتاب انگلیسی: The Open Organization

نویسنده: جیم وایت‌هرست

مترجم: محمد رهبان

قطع: رقعی

کاغذ: سوئدی

تعداد صفحه: 192 صفحه

قیمت: 58000 تومان

در کتاب سازمان باز چه می‌آموزیم؟

جیم وایت‌هرست در کتاب سازمان باز بیان می‌کند که چه میزان اصول مدیریتی قابل تغییر هستند و از همین ویژگی برای تغییرات سازمانی استفاده می‌کند تا بتواند شرکت‌هایی با عملکرد سریع و انعطاف‌پذیری بالا به وجود آورد. وایت‌هرست در این کتاب به خواننده چگونگی عملکرد مدل سازمانی باز و مبتکرانه را نشان می‌دهد. همچنین به مخاطبان این کتاب آموزش می‌دهد:

  • چگونه سازمانی به وجود آورند که به سرعت در برابر تغییرات، فرصت‌ها و تهدیدها عکس‌العمل نشان دهد و از آن‌ها بهترین استفاده را بکند.
  • چگونه استعدادها و منابع را هم در داخل سازمان و هم در خارج از سازمان تشخیص دهند.
  • چگونه به افراد در همه سطوح سازمانی انگیزه کافی بدهند و آن‌ها را توانمند کنند تا با انگیزه و مسئولیت‌پذیری کامل وظایف‌شان را انجام دهند.

مطالعه کتاب سازمان باز برای همه رهبران و مدیرانی که قصد دارند اصول مدیریتی‌شان را بر اساس دنیای دیجیتالی و پرسرعت امروزی پیش ببرند ضروری است. علاوه بر این خوانندگان با مطالعه این کتاب می‌توانند با داستان‌های واقعی از وایت هرست درباره نوع رهبری سازمان‌ها آشنا شوند و از تجربیات مدیریتی او استفاده کنند. همچنین در این کتاب درباره نوع رهبری و عملکرد کارکنان و رهبران سازمان‌هایی همچون رد هت، گوگل و … مطالبی فراهم شده که خوانندگان این کتاب می‌توانند برای ایجاد تغییراتی سازنده از آن استفاده کنند.

خرید آنلاین ترجمه کتاب سازمان باز

 درباره نویسندگان کتاب سازمان باز

جیم وایت‌هرست نویسنده کتاب سازمان باز و مدیرعامل شرکت رد هت است. رد هت بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری منبع باز در جهان محسوب می‌شود. جیم قبل از اینکه در رد هت مشغول به کار شود، موقعیت‌های شغلی مختلفی را در شرکت دلتا ایرلاین تجربه کرده‌بود. از جمله فعالیت در زمینه‌های عملیاتی، خرید و فروش، شبکه‌سازی، خدمات مشتریان، مدیریت درآمد، بازاریابی و … درنهایت نیز به جایگاه مدیر ارشد عملیاتی شرکت دلتا ایرلاین دست‌یافت. قبل از اینکه جیم به شرکت دلتا بپیوندند و در آن‌جا مشغول به فعالیت شود، یکی از اعضای گروه مشاوره بوستون بود و مسئولیت‌های رهبری و مدیریتی دفاتر مشاوره‌ای بوستون را در شهرهایی همچون شیکاگو، آتلانتا و … برعهده داشت.

چگونه رهبران می‌توانند چابکی سازمانی را افزایش دهند؟

رهبران امروزی به خوبی می‌دانند که سرعت و چابکی سازمانی از عوامل اصلی موفقیت و پیشرفت همه شرکت‌ها هستند. اما متاسفانه بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌ها نمی‌توانند به اندازه کافی سریع عمل کنند و در عرصه رقابت باقی بمانند، همین امر سبب ناامیدی رهبران آن‌ها شده‌است. در چنین شرکت‌هایی سرعت اجرای دستورات و فرمان‌ها بسیار کند است و منابع محدودی نیز دارند. علاوه بر این در این نوع از سازمان‌ها برنامه‌های خاصی برای بهبود عملکرد و انگیزش کارکنان وجود ندارد. رهبران این سازمان‌ها اگر می‌خواهند سرعت عملکرد شرکت‌شان را افزایش دهند باید پاسخ مناسبی برای سوالات زیر پیدا کنند و از این طریق تغییرات سازمانی اثربخشی به وجود بیاورند.

  • چگونه می‌خواهند الهام بخش کارکنانش‌شان شوند و از این طریق انرژی و خلاقیت آن‌ها را افزایش دهند؟
  • چگونه می‌خواهند با همکاران، مشتری‌ها و فروشندگان همکاری کنند تا بتوانند شرکت‌شان را به شرکتی پیشرو در زمینه‌های مختلف تبدیل کنند؟
  • قصد دارند به چه نوع سازمانی تبدیل شوند تا بتوانند به انعطاف‌پذیری سازمانی زیادی دست پیدا کنند؟

خرید آنلاین ترجمه کتاب سازمان باز

مخاطبان کتاب سازمان باز

این کتاب برای همه مدیرانی مناسب است که قصد دارند در شرکت‌شان تغییرات اثربخشی به وجود آورند و انعطاف‌پذیری‌ آن را در مقابل تغییرات را افزایش دهند. افرادی نیز که قصد برپایی کسب‌وکارهای جدید را دارند می‌توانند به خوبی از محتوای این کتاب استفاده کنند. در حقیقت مطالب ارائه شده در کتاب سازمان باز به آن‌ها کمک می‌کند دیدگاه مناسبی نسبت به چابکی سازمانی به دست آورند و بتوانند شرکتی با انعطاف‌پذیری بالا تاسیس کنند.

جمع بندی

سازمان باز کتابی است مناسب برای مدیران و رهبرانی که می‌خواهند سازمان انعطاف‌پذیری به وجود بیاورند تا بتواند در مقابل همه تغییرات محیطی، اقتصادی، فناوری و … به خوبی واکنش نشان دهد. سازمانی که بر اساس اصول ارائه شده در این کتاب طراحی می‌شود، می‌تواند نه تنها از فرصت‌ها استفاده کند بلکه تهدیدات را نیز به فرصت‌های مناسبی تبدیل کند و از همه موقعیت‌های به وجود آمده نهایت استفاده را بکند.

خرید آنلاین کتاب سازمان باز

هزینه نسخه چاپی: 58000 تومان

هزینه ارسال به سراسر کشور: 35000 تومان

زمان ارسال: سفارش هایی که در طول هفته ثبت شوند در روز بعدی از طریق پست ارسال خواهند شد

تذکر: سفارش هایی که از چهارشنبه تا جمعه و روزهای تعطیل ثبت شوند، در اولین روز کاری بعدی ارسال می شوند. بسته به عملکرد اداره پست، حدود بین 2 تا 4 روز کاری زمان می برد تا کتاب به دست شما برسد.

سازمان باز

نام کتاب انگلیسی: The Open Organization

نویسنده: جیم وایت‌هرست

مترجم: محمد رهبان

قطع: رقعی

کاغذ: سوئدی

تعداد صفحه: 192 صفحه

قیمت: 58000 تومان