داستان های کوتاه انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی

مطالعه داستان‌های کوتاه به زبان انگلیسی می‌تواند تأثیر زیادی در تقویت زبان داشته باشد. داستان‌های کوتاه انگلیسی به هر چهار مهارت زبان کمک می‌کنند. 

مزایای داستان‌های کوتاه انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی 

  • مطالعه متن انگلیسی و یاد گرفتن کلمه‌های جدید به شما در تقویت مهارت ریدینگ کمک می‌کند و یاد می‌گیرید چگونه از کلمه‌های جدید استفاده کنید. 
  • می‌توانید از متن این داستان‌ها به عنوان مدل برای نوشتن کمک بگیرید و خودتان شروع به نوشتن داستان‌های خیلی کوتاه کنید. به این ترتیب رایتینگ‌ شما تقویت می‌شود. 
  • اگر با صدای بلند از روی داستان‌ها بخوانید، می‌توانید اسپیکینگ خود را بهبود دهید. همچنین می‌توانید در کنار دوستان خود، نقش شخصیت‌های داستان را بازی کنید و لذت ببرید. 
  • بعضی از داستان‌های کوتاه به صورت صوتی نیز در دسترس هستند که می‌توانند به لیسنینگ شما کمک کنند. 

داستان‌های کوتاه انگلیسی با ترجمه فارسی 

ترجمه فارسی داستان‌های کوتاه انگلیسی می‌تواند برای زبان‌آموزانی مناسب باشد که هنوز به سطح پیشرفته نرسیده‌اند اما توصیه می‌کنیم به ترجمه فارسی این قصه‌ها وابسته نشوید.  بعد از خواندن داستان و پیدا کردن کلمه‌های اصلی‌اش، نگاهی به ترجمه آن بیاندازید تا هرجایی که ابهام دارید برطرف شود. 

اکثر داستان‌های انگلیسی زبان و خلاصه کتاب‌هایی که در سایت آقای مترجم قرار می‌دهیم، با ترجمه فارسی اختصاصی آقای مترجم است و می‌توانید از این ترجمه‌ها به عنوان منبعی اضافه برای یادگیری بهره ببرید. 

دانلود داستان‌های کوتاه انگلیسی

داستان‌های کوتاهی که در این قسمت از سایت قرار می‌دهیم قابل دانلود هستند و می‌توانید ترجمه فارسی آن‌ها را نیز به صورت PDF دانلود کنید. 

مطالب مرتبط