معرفی کتاب انگلیسی برای ترجمه در حوزه آینده ‌پژوهی

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه آینده‌پژوهی را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

کتاب‌های ترجمه نشده در زمینه آینده‌پژوهی

آینده‌پژوهی مبحثی جذاب است که تلاش می‌کند بااستفاده از عوامل، الگوها و منابع امروزی، تغییرات و دگرگونی‌های آینده را پیش‌بینی کند. افراد بر اساس این پیش‌بینی‌ها برای زندگی، کار و فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی‌ می‌کنند و تغییرات لازم را به وجود می‌آورند.

معرفی کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Future Starts Now

نويسنده: Theo Priestley و Bronwyn Williams
ناشر: Bloomsbury Business
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 272 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 75000 کلمه

این کتاب درباره تغییر و تحولات آینده کسب‌وکارها، تکنولوژی و جامعه آن‌ها است. اتفاقات غیرمترقبه ثابت کرده‌اند، آنچه سیاستمداران و اقتصاددانان درباره وضعیت آینده پیش‌بینی می‌کنند، لزوما درست نخواهد بود. با توجه به این عدم قطعیت، پس مدیران سازمان‌ها باید به دنبال فناوری‌ها و نوآوری‌هایی باشند که بر آینده کسب‌وکارشان تاثیر می‌گذارد. نویسندگان این کتاب نظرات آینده‌پژوهان برجسته جهان را گرد هم آورده‌اند تا اطلاعات مفیدی درباره مسیر فعلی و آینده حوزه‌های فناوری، اقتصاد، سیاست و کسب‌وکار برای مخاطب فراهم کنند. . برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Disruption in the Infrastructure Sector

نويسنده: Stefano Gattiو Carlo Chiarella
ناشر: Springer
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 228 صفحه
امتیاز آمازون: 4 از 5
حجم تقریبی: 92000 کلمه

این کتاب آینده کسب‌وکارها و بخش مالی سازمان‌ها را ترسیم می‌کند و چالش‌ها و فرصت‌هایی که در اختیار توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذارها و مدیران دارایی است را نشان می‌دهد.

افراد با مطالعه این کتاب با روندهای مهمی آشنا می‌شوند که زیرساخت کسب‌وکارها را در آینده تغییر می‌دهد. همچنین مطالب این کتاب پیامد این تغییرات را برای سرمایه‌گذارها و مدیران دارایی مشخص می‌کند. تمرکز اصلی کتاب Disruption in the Infrastructure Sector بر کسب‌وکارهای مستقر در اروپا و اتحادیه اروپا است و به سه حوزه انرژی، زیرساخت‌های حمل و نقل و مخابرات می‌پردازد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Profiting from Foresight

نويسنده: Scott Barnett
ناشر: New Insights Press
زمان انتشار: October, 2017
تعداد صفحه‌ها: 130 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 40000 کلمه

روزانه تغییرات زیادی در کسب‌وکارها، صنایع و بازارها به وجود می‌آید. کتاب Profiting from Foresight به مخاطبانش کمک می‌کند تا این تغییرات را پیش‌بینی کنند، از فرصت‌های ممکن استفاده کنند و منابع جدیدی برای رشد و کسب درآمد به دست آورند.

کارشناسان و افرادی که در حوزه کارآفرینی فعالیت می‌کنند، این کتاب را منبعی برای ایجاد بینش صحیح برای افراد و راهنمایی عملی برای پیش‌برد کسب‌وکارها در بازار رقابتی امروز می‌دانند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Competing in the Age of AI

نويسنده: Marco Iansiti
ناشر: Harvard Business Review Press
زمان انتشار: January, 2020
تعداد صفحه‌ها: 288 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 70400 کلمه

محتوای کتاب Competing in the Age of AI نشان می‌دهد که چگونه استفاده از داده‌ها و هوش مصنوعی نحوه عملکرد کسب‌وکارها را تغییر داده‌ و چه موقعیت‌های فوق‌العاده‌ای را برای‌شان فراهم کرده‌است. افراد با مطالعه این کتاب با موارد زیر به خوبی آشنا می‌شوند:

  • چارچوبی برای تجدید نظر درباره مدل‌های تجاری
  • تضاد بین شرکت‌های سنتی با شرکت‌های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی
  • فرصت‌ها و خطرات ایجاد شده توسط شرکت‌های دیجیتالی
  • چالش‌ها و مسئولیت‌های جدید رهبران شرکت‌های دیجیتالی و سنتی

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه‌های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد.

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Non Obvious Megatrends

نويسنده: Rohit Bhargava
ناشر: Ideapress Publishing
زمان انتشار: January, 2020
تعداد صفحه‌ها: 272 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 88000 کلمه

کتاب Non Obvious Megatrends به مخاطبان کمک می‌کند تا مواردی را ببینند و روندهایی را برای کسب‌وکارشان پیش‌بینی کنند که بقیه به آن‌ها توجهی ندارند. کسب‌وکارهایی که این روندها را پیش‌بینی می‌کنند و خودشان را برای تغییرات آماده می‌کنند، می‌توانند به راحتی و متناسب با شرایط نحوه عملکرد خود را بهبود ببخشند و از رقبای‌شان پیشی بگیرند.

برای پیش‌بینی روندهای آینده کافی است درک درستی از زمان حال داشته باشید. این کتاب به شما در این مسیر کمک خواهد کرد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: The Innovation Ultimatum

نويسنده: Steve Brown
ناشر: Wiley
زمان انتشار: February, 2020
تعداد صفحه‌ها: 320 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 83700 کلمه

بیشتر کسب‌وکارها شش تکنولوژی کلیدی را شناسایی کرده‌اند که می‌توانند باعث موفقیت آن‌ها شود. این تکنولوژی‌ها شامل هوش مصنوعی، بلاک‌چین، اینترنت اشیا، ماشین‌های خودمختار، واقعیت مجازی و ارتباطات 5G هستند و فرصت خوبی را در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهند و باعث ایجاد مزیت رقابتی برای آن‌ها‌ خواهند شد.

کتاب The Innovation Ultimatum به رهبران و مدیران کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با تکنولوژی‌های کلیدی که باعث تغییر شکل کسب‌وکارها در دهه پیش رو می‌شوند، آشنا شوند و سازمان‌شان را برای ایجاد تغییر، آماده کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Upstream

نويسنده: Dan Heath
ناشر: Avid Reader Press
زمان انتشار: March, 2020
تعداد صفحه‌ها: 320 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 87000 کلمه

همه ما در طول زندگی‌مان با مشکلات فراوانی مواجه می‌شویم. هنوز یکی از آن‌ها را حل نکرده‌ایم که مشکل دیگری به وجود می‌آید. مدام ذهن‌مان درگیر حل کردن آن‌ها است. یکی پس از دیگری و این روال ادامه دارد. اما کتاب Upstream به ما یاد می‌دهد به گونه‌ای دیگر فکر کنیم و تشخیص دهیم چرا این مشکلات به وجود می‌آیند؟ و به جای اینکه صرفا مشکلات را حل کنیم، به طور ریشه‌ای آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

علاوه بر این، در این کتاب راه‌ حل‌های عملی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها افراد می‌توانند از وقوع اکثر مشکلات جلوگیری کنند و زندگی بهتری برای خود رقم بزنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

می‌خواهم این کتاب را برایم ترجمه کنید

پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: The Inevitable

نويسنده: Kevin Kelly
ناشر: Penguin Books
زمان انتشار: June, 2017
تعداد صفحه‌ها: 336 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 100000 کلمه

با توجه به تغییرات سریع فناوری، مطمئنا دگرگونی‌های عظیمی در سی سال آینده رخ خواهد داد. Kevin Kelly در این کتاب جذاب، نقشه راهی برای آینده ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد چگونه نیروها و عواملی بلند مدت و ریشه‌دار باعث تغییرات پیش رو شده‌اند. این تغییرات شامل استفاده از واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در خانه‌ها، اقتصاد و … است که بر نحوه زندگی کردن، خرید کردن، یادگیری، ارتباطات‌ و … تاثیر می‌گذارند.

اگر بتوانیم از عوامل و نیروهایی که باعث ایجاد تغییرات می‌شوند، آگاهی پیدا کنیم، می‌توانیم به خوبی خودمان را برای آن دگرگونی‌ها آماده کنیم و نهایت استفاده را از آن‌ها بکنیم.

کتاب The Inevitable برای تمام افرادی مناسب است که دوست دارند بدانند آینده کسب‌وکار و زندگی‌شان به کدام سمت می‌رود؟ کجا باید کار کنند؟ روی چه چیزهایی باید سرمایه‌گذاری کنند؟ چگونه با مشتری‌های‌شان ارتباط برقرار کنند؟ و …

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه‌های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد.

 پیشنهاد کتاب آینده‌پژوهی برای ترجمه: Seeing Around Corners

نويسنده: Rita McGrath
ناشر: Houghton Mifflin Harcourt
زمان انتشار: September, 2019
تعداد صفحه‌ها: 272 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 70900 کلمه

تغییرات پارادیمی در کسب‌وکارها که به نقاط عطف نیز معروف هستند، هم می‌توانند باعث ایجاد فرصت‌های جدیدی برای کارآفرینی شوند و هم می‌توانند عواقب ویرانگری به دنبال داشته باشند. فقط آن دسته از رهبرانی که قادرند این نقاط ویرانگر را پیش‌بینی کنند، توانایی مقابله با آن‌ها را نیز خواهند داشت. این افراد همان کسانی هستند که می‌توانند به خوبی در بازار فعالیت کنند و کاملا از رقبا پیشی بگیرند.

کتاب Seeing Around Corners به مخاطبانش آموزش می‌دهد تا با به کارگیری استراتژی‌ها و ابزار مناسب، این نقاط عطف را پیش‌بینی کنند و از آن‌ها برای ایجاد مزیت رقابتی استفاده کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه آینده‌پژوهی را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایر امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط