بهترین سایت و اپلیکیشن ترجمه آهنگ: Musixmatch+ دانلود رایگان

همه ما علاقه داریم هنگام گوش دادن به آهنگی خارجی معنی و مفهوم آن را نیز متوجه شویم. حتی عده‌ای از ما سعی می‌کنیم، زبان انگیسی خود را از طریق آهنگ تقویت کنیم که این روش یکی از جذاب‌ترین و بهترین شیوه‌های تقویت زبان انگلیسی است. استفاده از بهترین سایت و اپلیکیشن ترجمه آهنگ به شما کمک می‌کند به این هدف‌تان دست پیدا کنید.

پس نیاز داریم علاوه بر متن آهنگ، ترجمه آن را نیز در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم هنگام گوش دادن به آهنگ و لذت بردن از آن، کلمات جدیدی نیز یاد بگیریم و اطلاعات خود را افزایش دهیم

یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌ها برای ترجمه متن آهنگ اپلیکیشن musixmatch است. musixmatch یک موزیک پلیر بسیار کاربردی است، هنگامی که شما آهنگی را پلی می‌کنید، musixmatch  قابلیت این را دارد که متن آهنگ و ترجمه آن را برای‌تان به نمایش درآورد.

در ادامه شما را با نحوه کار کردن با musixmatch، مزایای این اپلیکیشن و سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آشنا می‌کنیم. در انتها نیز لینک دانلود رایگان آن را در اختیارتان قرار می‌دهیم تا به راحتی آن را دانلود کنید و از این اپلیکیشن کاربردی استفاده کنید.

چگونه از اپلیکیشن musixmatch استفاده کنیم؟

در قسمت پایین این اپلیکیشن 5 گزینه وجود دارد. روی گزینه Music بروید. در این قسمت تمامی آهنگ‌های گوشی شما دسته‌بندی شده‌اند. از پلی‌لیست خود آهنگ‌ مورد نظرتان را تعیین کنید. هنگام پلی کردن آهنگ، دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید تا متن آهنگ برای شما به نمایش دربیاید.

musixmatch

چگونه ترجمه متن آهنگ را به نمایش درآوریم؟

اکنون می‌توانید ترجمه متن آهنگ را نیز داشته باشید. برای این امر روی گزینه‌ای که در عکس مشخص کرده‌ایم بروید و زبان مورد نظرتان را مشخص کنید.

musixmatch-translation

این اپلیکیشن کاربردی نه تنها برای تقویت زبان انگلیسی بلکه برای تقویت سایر زبان‌های خارجی نیز مفید خواهد بود چرا که برای ترجمه آهنگ می‌توانید علاوه بر فارسی زبان‌های دیگری نیز انتخاب کنید.

musixmatch-languages

تقویت زبان

به کمک آهنگ زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

در برنامه musixmatch گزینه‌ای وجود دارد به نام Sleep Timer. هنگام پلی شدن آهنگ با کلیک روی سه نقطه‌ای که در سمت راست و بالای صفحه وجود دارد، می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید. گزینه Sleep Timer به شما این امکان را می‌دهد تا مشخص کنید، آهنگ در حال پخش شدن پس از چند دقیقه متوقف شود. برای مثال می‌توانید تنظیمات آهنگ را روی 2 دقیقه تعیین کنید، در این صورت پس از 2 دقیقه آهنگ در حال پخش متوقف می‌شود.

musixmatch-sleep-timer

یکی از ویژگی‌های جذاب برنامه musixmatch این است که به ما اجازه می‌دهد فونت، رنگ و تعدادی دیگر از ویژگی‌های متنی که به نمایش در می‌آید را تغییر دهیم. پس می‌توانید به راحتی مطابق با سلیقه خود رنگ و فونت آن‌ها را تغییر دهید و علاوه بر گوش دادن به آهنگ و لذت بردن از آن، اطلاعات خود را نیز افزایش دهید.

musixmatch-font

یکی از ویژگی‌های جذاب اپلیکیشن musixmatch این است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا بتواند تنظیمات مربوط به صدای آهنگ را تغییر دهد. برای این امر باید هنگام پلی شدن موزیک روی سه نقطه بالای صفحه بروید و گزینه Equalizer را انتخاب کنید تا بتوانید تنظیمات صدا را تغییر دهید. در این قسمت گزینه‌های زیادی در اختیارتان می‌گذارد که به شما کمک می‌کند مطابق با سلیقه خود ریتم آهنگ را تغییر دهید و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

ترجمه آهنگ با استفاده از وب‌سایت musixmatch

علاوه بر اپلیکیشن musixmatch شما می‌توانید از سایت musixmatch نیز برای به دست آوردن متن و ترجمه آهنگ‌ها استفاده کنید. به گونه‌ای که اسم آهنگ مورد نظر خود را جست و جو می‌کنید. سپس روی گزینه choose translation کلیک کنید. در این صورت ترجمه آن آهنگ هم به زبان فارسی هم به سایر زبان‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

musixmatch-web-translation

خبر خوش برای مترجم‌ها

مترجم‌ها به ویژه مترجم‌های تازه کار می‌توانند هم در اپلیکیشن و هم در وب‎‌سایت musixmatch ثبت نام کنند و به ترجمه کردن متن آهنگ‌ها بپردازند. از این طریق هم تجربه خود را افزایش می‌دهند و هم مهارت بیشتری کسب می‌کنند.

ترجمه آهنگ کمی متفاوت‌تر از ترجمه متون است. همین امر می‌تواند تجربه‌ای جذاب و متفاوت برای مترجم‌ها باشد. پس فرصت خوبی برای همه مترجم‌های حرفه‌ای فراهم شده تا خود را به چالش بکشند و تجربه جدیدی کسب کنند.

دانلود رایگان اپلیکیشن musixmatch

برای شما لینک دانلود رایگان اپلیکیشن musixmatch را آماده کرده‌ایم. آن را دانلود کنید و به راحتی متن و ترجمه آهنگ‌های دلخواه‌تان را در اختیار داشته باشید. با استفاده از این اپلیکیشن جذاب، هم از گوش دادن به آهنگ لذت ببرید و زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید و اطلاعات خود را نیز افزایش دهید.

دوست دارید با آهنگ گوش دادن، زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید؟

برای یادگیری زبان با موسیقی به چهار عنصر نیاز دارید. ویدیوی زیر را ببینید تا با این عناصر بیشتر آشنا شوید

شما در ویدیوی بالا قسمتی از وبینار (کلاس آنلاین) تقویت زبان با استفاده از موسیقی را مشاهده کردید. اگر به یادگیری زبان از طریق موسیقی علاقه‌مند هستید، ویدیوی کامل این وبینار را با 20 درصد تخفیف دانلود کنید و به راحتی زبان انگلیسی‌تان را تقویت کنید.

در این مطلب بهترین سایت و اپلیکیشن ترجمه آهنگ را به شما معرفی کردیم. علاوه بر این سعی کردیم شما را با بیشتر امکانات اپلیکیشن musixmatch آشنا کنیم. امیدواریم مطالب و اطلاعاتی که در این پست در اختیارتان قرار دادیم برای شما مفید واقع شود.

مطالب مرتبط