معرفی کتاب‌ های انگلیسی برای ترجمه در حوزه تربیت و روانشناسی کودکان و نوجوانان

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه تربیت و روانشناسی کودکان و نوجوانان را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

معرفی و پیشنهاد کتاب‌های ترجمه نشده در حوزه تربیت و روانشناسی کودکان و نوجوانان

پدر و مادرها باید آگاهی کافی از خصوصیات فرزندانشان داشته باشند. همچنین باید یاد بگیرند با آن‌ها به نحو مناسبی رفتار کنند. رعایت این عوامل باعث می‌شود بچه‌ها دوران کودکی خود را با مشکلات کمتری سپری کنند.

یکی از بهترین روش‌هایی که به والدین کمک می‌کند اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند مطالعه کتاب‌های مناسب است. در این قسمت بهترین کتاب‌های این حوزه را به شما معرفی می‌کنیم. مترجم‌ها با ترجمه این کتاب‌های مفید و پرطرفدار می‌توانند کمک زیادی به والدین در این زمینه بکنند.

معرفی کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: The Anxiety Toolkit for Teens

نویسنده: Teen Thrive
ناشر: Teen Thrive
زمان انتشار: May, 2022
تعداد صفحه: 178 صفحه
امتیاز آمازون: 4.7 از 5

از سه نوجوان، یک نفر اضطراب شدیدی را در این دوران تجربه می‌کند! این آمار عجیب زیاد است و البته که رو به افزایش است! این نوجوانان برای مدیریت فعالیت‌های خود و خوب و کامل انجام دادن تمام امور دچار اضطراب شدید می‌شوند و این مشکل مانع بهره‌روی خوب آن‌ها در کارها می‌شود. این کتاب راهکارهایی عمل به این نوجوانان ارائه می‌هد که چطور بر اضطراب خود در این دوران غلبه کنند. همچنین این کتاب می‌تواند برای کسانی که با نوجوانان تعامل دارند و می‌خواهند آن‌ها را در مسیر شناخت و غلبه بر اضطرابشان راهنمایی کنند مفید است. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: Relief from Social Anxiety and Stress for Teens

نویسنده: Succeed Now
ناشر: Succeed Now
زمان انتشار: December, 2022
تعداد صفحه: 214 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

افراد در سنن نوجوانی اضطراب شدیدی را تجربه می‌کنند. آن‌ها برای مدیریت کار، تفریح و حضور در رویدادهای اجتماعی با بحران رو به رو می‌شوند و ممکن است برای مدیریت همه این جنبه‌ها در زندگی ابزار ناتوانی کنند. همچنین ممکن است اضطراب شدید مانع حضور آن‌ها در رویداد‌های اجتماعی جدید شود. این کتاب با کمک CBT و DBT مهارت‌هایی عملی برای حل این مشکل که در سن نوجوانی به شدت رایج است ارائه می‌کند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: Life Skills for Teens

نویسنده: Karen Harris
ناشر: Spotlight Media
زمان انتشار: October, 2021
تعداد صفحه: 139 صفحه
امتیاز آمازون: 4.6 از 5

نوجوانان علاوه بر این که در این دوران تغییرات جسمی و فیزیکی زیادی را تجربه می‌کنند، کارها و مسئولیت‌هایشان به سرعت زیادتر می‌شود. در طول روز لازم است کارهای مختلفی را انجام دهند که هر یک مهارت‌های متفاوتی نیاز دارد. این کتاب به نوجوانان کمک می‌کنند که مهارت‌های مورد نیازشان را تکمیل کنند. اگرچه امروزه منابع و اطلاعات مختلف از طریق اینترنت هم در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد ولی شاید جمع‌آوری اطلاعات و مهارت‌های مورد نیاز از طریق سایت‌های مختلف کمی گیج‌کننده و سخت باشد. این کتاب به طور منظم و دسته‌بندی شده مهارت‌های مورد نیاز را به نوجوانان آموزش می‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: Mini Habits for Teens

نويسنده: Kate Gladdin
ناشر: Rockridge Press
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 176 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 42000 کلمه

این کتاب مخصوص کودکان و نوجوانان 12 تا 16 ساله‌ای است که می‌خواهند از همین حالا خود را برای چالش‌های آینده آماده کنند. نوجوانان با مطالعه این کتاب با عادت‌ها و ویژگی‌هایی آشنا می‌شوند که به آن‌ها کمک می‌کند هر ماه میزانی پول برای خودشان پس‌انداز کنند، از لحاظ احساسی، فیزیکی و ذهنی خود را تقویت کنند و با ایجاد تغییرات روزانه هر روز به سمت رسیدن به اهداف‌شان حرکت کنند.

عادت‌ها و تغییراتی که در این کتاب آموزش داده شده‌اند، موارد سختی نیستند (مثلا تنظیم ساعت خواب) اما رعایت آن‌ها تاثیر زیادی در زندگی کودکان و نوجوانان ایجاد خواهد کرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: Social Skills for Teens

نويسنده: Discover Press
ناشر: GTM Press LLC
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 161 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

این کتاب مهارت‌های اجتماعی را به کودکان و نوجوانان آموزش می‌دهد تا اعتماد به نفس کافی را پیدا کنند و بتوانند با دوستان خود ارتباط خوبی برقرار کنند. مطالب این کتاب برای نوجوانان درونگرا نیز بسیار مفید و کاربردی خواهد بود تا با تنهایی خود مقابله کنند، ویژگی‌های شخصی‌شان را بشناسند و بتوانند با افراد مناسب دوست شوند و از این طریق زندگی شاد و سالمی برای خود ایجاد کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: The Anxiety Workbook for Teens

نويسنده: Lisa M. Schab LCSW
ناشر: Instant Help
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 232 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

امروزه نوجوانان تحت فشار و استرس‌های مختلفی هستند. فشار مدرسه، استرسی که از سمت شبکه‌های اجتماعی به آن‌‌ها وارد می‌شود، همچنین تغییرات زیادی که در بدن‌شان شکل می‌گیرد، همه و همه فشار روحی و روانی زیادی به آن‌ها وارد می‌کنند. در این کتاب جدیدترین و کاربردی‌ترین تکنیک‌ها برای کنترل استرس و غلبه بر ترس نوجوانان بیان شده است.

البته ممکن است تکنیک‌هایی که در این کتاب آموزش داده شده‌اند، در ابتدا عجیب به نظر برسند و برای‌تان خیلی تازه باشند اما بدانید که با گذشت زمان تمام‌ تکنیک‌ها برای‌تان عادی می‌شوند و به خوبی به کنترل و مدیریت استرس کمک می‌کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی کودکان و نوجوانان برای ترجمه: The Growth Mindset Workbook for Teens

نويسنده: Jessica L. Schleider PhD و Michael C. Mullarkey PhD و Mallory L. Dobias BS
ناشر: Instant Help
زمان انتشار: April, 2021
تعداد صفحه‌ها: 160 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

نوجوانان با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند طرز تفکرشان را تغییر دهند و از این طریق تاثیر مثبتی در زندگی خود ایجاد کنند. همچنین مهارت‌هایی یاد می‌گیرند تا بتوانند با احساسات منفی خود (مانند ناراحتی، اضطراب، خشم و …) مقابله کنند و به اهداف و آرزوهای‌شان دست پیدا کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: The DBT Skills Workbook for Teen Self-Harm

نويسنده: Sheri Van Dijk MSW
ناشر: Instant Help; Workbook
زمان انتشار: March, 2021
تعداد صفحه‌ها: 168 صفحه
امتیاز آمازون: 4/5 از 5
حجم تقریبی: 56000 کلمه

در دوران نوجوانی افراد احساسات آزاردهنده‌ای را تجربه می‌کنند. این احساسات اگر به خوبی کنترل نشوند می‌توانند منجر به ناامیدی شوند، تمرکز جوانان و نوجوانان را از بین ببرند و در نهایت به آن‌ها آسیب برسانند. دلایل زیادی برای ایجاد این احساسات آسیب‌زا وجود دارد. با آگاهی از این دلایل و استفاده از شیوه‌های درمانی موثر می‌توان این احساسات مخرب را کنترل کرد.

این کتاب به جوانان و نوجوانان کمک می‌کند با انجام تمرین‌هایی خاص، احساسات و رفتارهای آسیب‌زای خود را کنترل کنند. روش درمانی که در طراحی تمرینات و محتوای این کتاب استفاده شده، روش DBT است. نوجوانان با مطالعه این کتاب و انجام تمرینات آن می‌توانند زندگی شاد و سالم‌تری را تجربه کنند و رفتارها و عواطف آسیب‌زای خود را ترک کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: The Teen Girl’s Anxiety Survival Guide

ننويسنده: Lucie Hemmen PhD
ناشر: Instant Help
زمان انتشار: February, 2021
تعداد صفحه‌ها: 200 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 72000 کلمه

این کتاب راهنمای کاملی برای دختران نوجوان است تا بتوانند اضطراب و نگرانی را از خود دور کنند و خودشان را دوست داشته باشند. در این کتاب ده مهارت کاربردی برای کنترل اضطراب و احساسات ناخوشایند آموزش داده شده است.

یادگیری این مهارت‌ها برای دختران نوجوان بسیار مفید خواهد بود، چرا که در دوران نوجوانی هر لحظه استرس‌های زیادی از سمت مدرسه، شبکه‌های اجتماعی، گروه‌های دوستان و … به آن‌ها وارد می‌شود. پس باید یاد بگیرند با این احساسات ناخوشایند مقابله کنند و زندگی سالم و شادی داشته باشند. همچنین نوجوانان با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی را کنترل کنند و بیش از اندازه وقت خود را صرف شبکه‌های اجتماعی، گوشی، لپ‌تاپ و … نکنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: Your Life, Your Way

نويسنده: Joseph V. Ciarrochi PhD, Louise L. Hayes PhD, Katharine Hall
ناشر: Instant Help
زمان انتشار: September, 2020
تعداد صفحه‌ها: 168 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 38500 کلمه

نوجوانان با مطالعه این کتاب به خوبی می‌توانند مدیریت احساسات خود را یاد بگیرند و با چالش‌ و فشارهای زندگی مقابله کنند. امروزه نوجوانان درگیری‌های فکری زیادی دارند، همچنین توقعات و فشارهایی که از جانب خانواده، دوستان، فعالیت‌های فوق برنامه و … به آن‌ها وارد می‌شود، زندگی را برای آن‌ها بسیار سخت کرده است.

در این دوران احساساتی همچون عصبانیت، تنهایی، افسردگی و … می‌تواند شرایط بدی را برای نوجوانان به وجود آورد. کتاب Your Life, Your Way به خوبی به نوجوانان آموزش می‌دهد تا با شرایطی که در سنین بلوغ و نوجوانی برای‌شان پیش می‌آید مقابله کنند و مسیر درست زندگی‌شان را پیدا کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی و تربیت نوجوانان برای ترجمه: Power Up Your Parenting

نويسنده: Erica M. Rood
ناشر: Reflections Publishing
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 146 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

این کتاب راهنمای کاملی است برای پدر و مادرها که بتوانند دختران نوجوان خود را به بهترین شکل تربیت کنند و آن‌ها را پرورش دهند. نویسنده این کتاب به پدر و مادرها کمک می‌کند دیدگاهی واقعی و منحصر به فردی نسبت به دنیای نوجوانان پیدا کنند تا بتوانند به خوبی از آن‌ها در مقابل چالش‌های اجتماعی، شخصی و تحصیلی حمایت کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: The Essential Self Compassion Workbook for Teens

ننويسنده: Katie Krimer MA LCSW
ناشر: Rockridge Press
زمان انتشار: June, 2020
تعداد صفحه‌ها: 166 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5
حجم تقریبی: 63000 کلمه

وقتی افراد به سنین نوجوانی می‌رسند با چالش‌ها و مشکلات زیادی در زندگی‌شان مواجه می‌شوند. یکی از این مشکلات این است که احساساتی مانند اضطراب، ناراحتی، خجالت و … به سراغ‌شان می‌آید و روال طبیعی زندگی‌شان را به هم می‌زند. این کتاب به نوجوانان کمک می‌کند نگرش‌شان به زندگی را اصلاح کنند، تعادل را به زندگی‌شان باز گردانند و زندگی سالمی داشته باشند.

در این کتاب تمرین‌ها و فعالیت‌های جالبی وجود دارد و این امکان را برای نوجوانان فراهم می‌کند تا به صورت کاملا عملی مواردی که یاد می‌گیرند را تمرین کنند و به خوبی بتوانند احساسات منفی‌شان را کنترل کنند و خودشان را دوست داشته باشند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب برای ترجمه: ؟Why Is My Teenager Feeling Like This

نويسنده: David Murray
ناشر: Crossway
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 160 صفحه
امتیاز آمازون: 4 از 5

بسیاری از پدر و مادرها برای فرزندان نوجوان‌شان نگران هستند و می‌گویند:« فرزندمان به اندازه کافی شاد نیست، بیشتر اوقات ناراحت است و گریه می‌کند، اعتماد به نفس کافی ندارد، فکر می‌کنیم افسرده شده و …» اما متاسفانه این پدر و مادرها نمی‌دانند چگونه به فرزندان‌شان کمک کنند.

David Murray نویسنده این کتاب، به کمک پدر و مادرها آمده است و با ارائه دادن راهکارهایی عملی به پدر و مادرها آموزش داده که برای فرزندان خودشان اقدامات لازم را انجام دهند و به بهتر شدن وضعیت روحی آن‌ها کمک کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب روانشناسی نوجوانان برای ترجمه: Goodnight Mind for Teens

ناشر: Independently published
زمان انتشار: July, 2021
نويسنده: Colleen E. Carney PhD
ناشر: Instant Help
زمان انتشار: June, 2020
تعداد صفحه‌ها: 208 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 64000 کلمه

یکی از مشکلات نوجوانان این است که یاد نگرفته‌اند افکار مزاحم خود را کنترل کنند و همین امر باعث می‌‍‌‌شود نتوانند شب‌ها به خوبی بخوابند و دچار بی‌خوابی می‌شوند. کمبود خواب شبانه نیز موجب کاهش انرژی آن‌ها در طول روز می‌شود و در نهایت بازدهی آن‌ها هنگام درس خواندن و سایر فعالیت‌ها کاهش می‌یابد. البته به غیر از افکار مزاحم عوامل دیگری نیز هستند که باعث ایجاد اختلالاتی در خواب نوجوانان می‌شوند. محتوای کتاب Goodnight Mind for Teens همه این عوامل را بررسی می‌کند و به نوجوانان کمک می‌کند تمامی مشکلاتی که مربوط به خواب‌شان می‌شود را از بین ببرند تا بتوانند در طول روز بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب Threads of Resilience برای ترجمه

ناشر: Independently published
نويسنده: Laraine Chamberlain و Jeremy Chamberlain
ناشر: Author Academy Elite
زمان انتشار: May, 2020
تعداد صفحه‌ها: 216 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 44500 کلمه

در زندگی هر یک از ما شرایط و چالش‌های سخت و دردناکی به وجود می‌آید. مقابله با چنین شرایطی در دوران نوجوانی می‌تواند سخت‌تر از سایر مقاطع زندگی باشد. به همین خاطر بهتر است نوجوانان مهارت مقابله با سختی‌ها را یاد بگیرند و از این طریق زندگی شاد و سالمی داشته باشند. آن‌ها با مطالعه کتاب Threads of Resilience با موارد زیر به خوبی آشنا می‌شوند:

  • چگونه در شرایط سخت، شاد باشند و از موارد ساده لذت ببرند.
  • چگونه با سختی‌ها و مشکلات اجتناب ناپذیر زندگی مقابله کنند.

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب The Self-Love Workbook for Teens برای ترجمه

نويسنده: Shainna Ali
ناشر: Ulysses Press
زمان انتشار: March, 2020
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

در دوران نوجوانی، افراد با نگرانی‌های و استرس‌های زیادی مواجه می‌شوند. نگرانی‌هایی از قبیل، مدرسه و امتحانات، دوستان، نحوه ارتباط با اعضای خانواده و … این کتاب با تمریناتی ویژه به نوجوانان کمک می‌کند درباره همه این موارد به نگرش درستی دست پیدا کنند، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و مهم‌تر از همه خودشان را دوست داشته باشند! کتاب The Self-Love Workbook for Teens یک کتاب کار است پس نوجوانان به خوبی می‌توانند نکاتی را که در آن یاد می‌گیرند، تمرین و اجرایی نیز بکنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  Growing Pains

نويسنده: M.Ed. Amanda Hill
ناشر: Rockridge Press
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 174 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 31600 کلمه

این کتاب به بررسی مسائل و مشکلات پدر و مادرها در بزرگ کردن و تربیت فرزندان پرداخته است. تربیت فرزندان دشواری‌های خاص خود را دارد و همین طور هرچه آن‌ها بزرگ‌تر می‌شوند، رفتارها و ویژگی‌هایشان نیز تغییر می‌کند، همین امر کار را برای پدر و مادرها سخت‌تر می‌کند. این کتاب تکنیک‌ها و روش‌های خوبی را در اختیار والدین قرار می‌دهد تا بتوانند با سختی‌ها و دشواری‌های تربیت فرزندان مقابله کنند و زندگی شاد و سالمی را برای خود و فرزندان‌شان رقم بزنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی و پیشنهاد ترجمه کتاب Do Make Mistakes

ننويسنده: Ruth Hibburt
ناشر: RJH FREEDOM SOLUTIONS
زمان انتشار: December, 2019
تعداد صفحه‌ها: 196 صفحه
امتیاز آمازون:

چند بار در زندگی‌تان شکست خورده‌اید و ناامیدی بر شما غلبه کرده؟ همان‌طور که به خوبی می‌دانید در سنین مختلف مخصوصا در نوجوانی و جوانی همه افراد دوست دارند نهایت تلاش خود را انجام دهند تا موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگی کسب کنند. اما مسیر رسیدن به موفقیت چندان هم ساده نیست و آن‌ها بارها و بارها شکست می‌خورند. بسیاری از افراد در مقابل این شکست‌ها تسلیم می‌شوند و عده کمی هستند که می‌توانند آن ناکامی‌ها را وسیله‌ای برای رسیدن به اهدافشان قرار دهند. این کتاب به جوانان و نوجوانان نحوه استفاده موثر از این شکست‌ها و 5 راه رسیدن به موفقیت را آموزش می‌دهد. آن‌ها با مطالعه این کتاب متوجه می‌شوند اشتباه کردن و شکست خوردن اصلا بد نیست بلکه قسمتی از مسیر رسیدن به موفقیت محسوب می‌شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای آشنایی با مراحل ترجمه کتاب به مطلب چگونه کتاب ترجمه کنیم؟ سر بزنید.

 پیشنهاد و معرفی ترجمه کتاب Stand Up!

ناشر: Independently published
نويسنده: Wendy L. Moss
ننويسنده: Wendy L. Moss
ناشر: Magination Press
زمان انتشار: December , 2019
تعداد صفحه‌ها: 112 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

بسیاری از نوجوانان می‌خواهند دنیا را به مکانی زیباتر برای زندگی تبدیل کنند، با بی‌عدالتی‌ها مقابله کنند و… ولی گاهی گمان می‌کنند این اهداف غیرقابل دسترس هستند و در واقعیت نمی‌توانند به آن‌ها دست پیدا کنند. اینجا است که کتاب Stand Up به کمک آن‌ها می‌آید و نحوه رسیدن به این اهداف ارزشمند را آموزش می‌دهد. با مطالعه این کتاب نوجوانان یاد می‌گیرند چگونه تغییرات کوچک منجر به تغییراتی بزرگ و موثر می‌شوند. در این کتاب مثال‌ها و توصیه‌های عملی زیادی وجود دارد که نوجوانان با عمل کردن به آن‌ها می‌توانند باعث ایجاد تغییراتی مثبت در محیط اطرافشان شوند، یاد بگیرند چگونه با دیگران همدلی کنند و مهربانی را گسترش دهند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  Parenting for Success

نويسنده: Daniel Kingston
ناشر: Morgan James Publishing
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 154 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

مطالب این کتاب به خوبی به پدر و مادرها آموزش می‌دهد چگونه فرزندانی شاد و موفق تربیت کنند. Daniel Kingston نویسنده کتاب به همراه همکارانش حدود 15 سال به بررسی و تحقیق درباره شیوه‌های تربیت فرزندان پرداخته‌اند و در این کتاب تکنیک‌ها و روش‌هایی را بیان کرده‌اند که باعث موفقیت و پیشرفت سریع فرزندان می‌شود. سیستمی که برای تربیت فرزندان در این کتاب ارائه شده‌است همه فعالیت‌های روزانه آن‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و عملکردشان را بهبود می‌بخشد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  The Ultimate Self-Esteem Workbook for Teens

نويسنده: Megan MacCutcheon LPC
ناشر: Althea Press
زمان انتشار: October 1, 2019
تعداد صفحه‌ها: 156 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 55000 کلمه

مطالب موجود در این کتاب به نوجوانان آموزش می‌دهد چگونه در شرایط سخت اعتماد به نفس خود را حفظ کنند. گاهی در زندگی شرایطی به وجود می‌آیند و اتفاقاتی رخ می‌دهند که اصلا انتظار آن‌ها را نداریم. اگر افراد نحوه مقابله با این شرایط سخت را از زمان نوجوانی یاد بگیرند به خوبی می‌توانند با مسائل و مشکلات زندگی مواجه شوند و آن‌ها را حل کنند. این کتاب شامل 50 تمرین است که به خودشناسی نوجوانان کمک می‌کند و توانایی آن‌ها را در حل مسائل و مشکلات زندگی افزایش می‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  Six Healing Questions

نويسنده: Madonna Treadway
ناشر: MCM Publishing
زمان انتشار: November, 2019
تعداد صفحه‌ها: 174 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 54000 کلمه

این کتاب به کودکان، نوجوانان و همه افرادی که در سنین پایین پدر و مادرشان فوت می‌کنند، کمک می‌کند تا با غم از دست دادن والدین خود کنار بیایند، احساسات خود را کنترل کنند و بتوانند زندگی نرمال خود را ادامه دهند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند مرگ و نبود پدر و مادر خود را بپذیرند و بتوانند امیدوارانه و بدون هیچ ناراحتی روحی به زندگی خود ادامه دهند. Madonna Treadway نویسنده این کتاب قبل از این که به سن 8 سالگی برسد والدین خود را از دست می‌دهد. این تجربه تلخ در زندگی‌اش انگیزه‌ای برای او شد تا این کتاب را بنویسد و به افرادی که مانند او مرگ پدر و مادرشان را تجربه کرده‌اند، کمک کند با این اتفاق غم‌انگیز کنار بیایند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  Raw Confidence

ننويسنده: Mr Dale Vincent Hancock
ناشر: Independently published
زمان انتشار: December, 2019
تعداد صفحه‌ها: 228 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 56000 کلمه

کتاب Raw Confidence برای پسرهای نوجوان 12 تا 17 ساله نوشته شده‌است. مطالب موجود در این کتاب به پسرها 8 مسیر را نشان می‌دهد که از طریق آن‌ها به موفقیت و زندگی شاد دست پیدا کنند. پسران با مطالعه این کتاب خواهند فهمید، گریه کردن اصلا چیز بدی نیست و شکست خوردن قسمتی از مسیر زندگی است. همین طور آن‌ها یاد می‌گیرند چگونه اهداف زندگی خود را تعیین کنند. در کل نکات این کتاب بسیار مفید و کاربردی هستند و به پسران کمک می‌کنند زندگی بهتری در آینده داشته باشند! برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه تربیت و روانشناسی کودکان و نوجوانان را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایت امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط