معرفی کتاب انگلیسی برای ترجمه در حوزه زوج درمانی

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه زوج درمانی را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

پیشنهاد کتاب‌های انگلیسی ترجمه نشده درحوزه زوج درمانی

همان طور که همه ما می‌دانیم، یکی از مشکلات اساسی در خانواده‌ها مربوط به نوع روابط زوج‌ها می‌شود. اگر این مشکلات در مراحل ابتدایی رفع نشوند، می‌توانند دردسر ساز باشند و بنیان خانواده را به خطر بیاندازند. یکی از راه حل‌های رفع چنین مشکلاتی، مطالعه کتاب‌های زوج درمانی است. مترجم‌ها، دانشجوها و اساتید حوزه روانشناسی و روانکاوی با ترجمه کتاب‌های پر طرفدار این حوزه می‌توانند تاثیر زیادی در ایجاد روابط سالم بین زوج‌ها داشته باشند.

معرفی کتاب زوج‌درمانی برای ترجمه: Relationship Questions for Couples

نويسنده: Miriam Torres Brinkmann PhD LMFT
ناشر: Rockridge Press
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 188 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

مکالمه و صحبت کردن یکی از روش‌های تقویت و بهبود ارتباط زوج‌ها است اما بسیاری اوقات زوج‌ها نمی‌دانند باید مکالمه‌شان را چگونه آغاز کنند. این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا مکالمه‌ خوبی با یک‌دیگر داشته باشند، از خواسته‌ها و عقاید یک‌دیگر آگاه شوند و روابط‌شان عمیق‌تر و مستحکم‌تر شود. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج‌درمانی برای ترجمه: Internal Family Systems Couple Therapy Skills Manual

نويسنده: Toni Herbine-Blank و Martha Sweezy
ناشر: PESI Publishing
زمان انتشار: March, 2021
تعداد صفحه‌ها: 134 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5

زوج‌ها با مطالعه این کتاب می‌توانند خودشان را بشناسند، از تفاوت‌های‌شان آگاه شوند و عوامل اختلاف‌ و ناسازگاری‌شان را نیز تشخیص دهند. تکنیک‌ها و روش‌های درمانی که در این کتاب بیان شده‌اند، باعث می‌شوند بار دیگر عشق و علاقه بین زوج‌ها برقرار شود.

همچنین برای هر یک از موضوعات و مشکلاتی که در کتاب مطرح شده، مثالی نیز ارائه شده است تا زوج‌ها کاملا از مشکل‌شان آگاه شوند و با به کارگیری تمرینات مناسب مشکلات‌شان را حل کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Relationship Questions for Couples

نويسنده: Theresa White
ناشر: Independently published
زمان انتشار: September, 2020
تعداد صفحه‌ها: 191 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5

زوج‌ها با مطالعه این کتاب می‌توانند عشق و صمیمیت را در روابط‌شان افزایش دهند و مهارت‌هایی را برای برقراری روابط بهتر یاد بگیرند تا از این طریق ازدواجی موفق داشته باشند. تفکر منفی یکی از مواردی است که می‌تواند کیفیت روابط را کاهش دهد. محتوای این کتاب به زوج‌ها کمک می‌کند توانایی مقابله با این افکار را پیدا ‌کنند و روابط لذت‌بخشی به وجود آورند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

هزینه ترجمه کتاب چقدر است؟

هزینه‌های ترجمه کتاب را می‌توان مدیریت کرد.

 پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: ANXIETY IN RELATIONSHIP

نويسنده: Laurance Rosemberg
ناشر: Independently published
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 179 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 46800 کلمه

این کتاب راهنمایی گام به گام برای زوج‌ها است تا بتوانند رابطه‌ خوبی تشکیل دهند و بر اضطراب، ترس، حسادت و دلبستگی بیش از اندازه‌شان غلبه کنند. افراد با مطالعه این کتاب می‌توانند متوجه شوند چرا در طول رابطه احساسات منفی به سراغ‌شان می‌آید و یاد می‌گیرند چگونه می‌توانند با این احساسات منفی مقابله کنند. در کل افراد با مطالعه کتاب Anxiety In Relationship با موارد زیر آشنا می‌شوند:

  • تاثیرات اضطراب بر رابطه.
  • رفتارهایی که باعث می‌شوند افراد غیرمنطقی رفتار کنند.
  • راه‌های غلبه بر اضطراب.
  • هفت گام برای مقابله با ترس از رها شدن.
  • راه‌های ارتباط برقرار کردن دوباره با همسر برای نجات ازدواج.

برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Anxiety In Relationships

نويسنده: Nicholas Holtz
ناشر: Readers First Publishing Ltd
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 154 صفحه
امتیاز آمازون:

زوج‌ها با مطالعه این کتاب به راحتی می‌توانند بر ترس و اضطرابی که در رابطه دارند غلبه کنند و به بهترین نحو رفتار کنند. افکار منفی درباره آینده، ترس و اضطراب از دست دادن شریک زندگی، ترس از اینکه از عهده مسئولیت‌های زندگی برنیاییم و … باعث می‌شود روابط‌مان در بدترین شکل باقی بمانند و روز به روز نیز احساس بدتری نسبت به خودمان پیدا کنیم. این کتاب به خوبی می‌تواند این احساسات منفی و مخرب را از زوج‌ها دور کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: A Couples Journal

نويسنده: Romney Nelson
ناشر: Life Graduate Publishing Group
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 60 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب درباره 50 سوالی است که می‌توانند به افراد کمک کنند، روابط عمیق‌تر و صمیمانه‌تری با شریک زندگی‌شان به وجود آورند. این سوالات درباره خاطرات کودکی و نوجوانی افراد است و همچنین نگرش‌ آن‌ها درباره عشق، رابطه، ترس و احساسات را نیز مورد بررسی قرار می‌دهد.

با مطالعه این کتاب، افراد می‌توانند شناخت عمیق‌تری از شریک زندگی‌شان به دست بیاورند و در شرایط بحرانی، یک دیگر را به خوبی درک کنند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Anxiety in Relationship

نويسنده: Communication Therapy Academy
ناشر:
زمان انتشار:  July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 155 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 58000 کلمه

این کتاب مخصوص زوج‌ها و افرادی است که در روابط‌ عاطفی‌شان استرس و اضطراب زیادی را تجربه می‌کنند. مطالعه این کتاب به آن‌ها کمک می‌کند تا بتوانند بر استرس و نگرانی‌های‌شان غلبه کنند و زندگی و رابطه‌ای سرشار از آرامش را تجربه کنند. نکاتی که در این کتاب مطرح شده به زوج‌ها کمک می‌کند به تدریج روابط‌شان را خردمندانه‌تر پیش ببرند و از مشکلات و سوءبرداشت‌ها جلوگیری کنند.. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Anxiety in Relationships

نويسنده: Paul Sharp
ناشر:
زمان انتشار:  April, 2020
تعداد صفحه‌ها: 172 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

افکار اضطراب‌آور و نگرانی‌های مداوم مانع می‌شوند تا افراد بتوانند لذت روابط سالم و عشق واقعی را تجربه کنند. معمولا افراد فکر می‌کنند که این افکار مخرب تنها مخصوص خودشان است و از این بابت بسیار رنج می‌کشند. چنین افرادی بهتر است بدانند که این گونه افکار در بین انسان‌ها بسیار شایع است و یکی از دلایل افت کیفیت روابط، دقیقا همین موضوع است. پس بهتر است هر چه زودتر به آن‌ها رسیدگی کنند و آرامش را در زندگی‌شان وارد کنند. کتاب Anxiety in Relationships به این افراد کمک می‌کند تا روابطی سالم و به دور از افکار مخرب و منفی به وجود آورند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 معرفی کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Couples Therapy Challenges

نويسنده: Kristen Nix M.MFT
ناشر:
زمان انتشار:  July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 113 صفحه
امتیاز آمازون:

این کتاب شامل 52 تمرین است که به زوج‌ها کمک می‌کند با انجام دادن آن‌ها روابط خود را بهبود ببخشند. هر یک از زوج‌ها به راحتی می‌توانند این تمرین‌ها را در داخل خانه و به طور مستقل انجام دهند. این تمرینات اطلاعات شناختی زوجین را افزایش می‌دهند و باعث شروع گفت‌وگو و افزایش صمیمیت بین آن‌ها می‌شود. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب زوج درمانی برای ترجمه: Couples Therapy for Relationship

نويسنده: Susan Davenport
ناشر:
زمان انتشار:  August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 183 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 67000 کلمه

توانایی برقراری ارتباطات سالم، یکی از مهم‌ترین عوامل در ایجاد رابطه‌ عاطفی پایدار است. مهم‌ترین عاملی که به زوج‌ها کمک می‌کند رابطه صمیمی و عمیقی داشته باشند این است که بتوانند یک دیگر را درک کنند. این کتاب به خوبی به زوج‌ها کمک می‌کند تا بتوانند رابطه عاطفی‌شان را بهبود ببخشند، درگیری‌ها و اختلافات را کنار بگذارند و ارتباطات‌شان با یک دیگر را عمیق‌تر کنند. زوج‌ها با مطالعه این کتاب موارد زیر را به خوبی یاد می‌گیرند:

  • آگاه شدن از نیازهای همسر
  • راه‌های ارتباط برقرار کردن با یک دیگر
  • راه‌ها و رویکردهای گفت‌وگو با یک دیگر درباره مسائل مختلف
  • تشخیص و آگاهی از میزان استرس زوج‌ها در رابطه
  • هوش اجتماعی و تاثیر آن در ایجاد رابطه‌ای بهتر

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد کتاب زوج‌درمانی برای ترجمه: Anxiety in Relationship

نويسنده: Susan Davenport
ناشر:
زمان انتشار: August, 2020
تعداد صفحه‌ها: 172 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 60000 کلمه

زوج‌ها با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرند، با به کارگیری تکنیک‌ها و روش‌های علمی روانشناسی، افکار و احساسات مخربی همچون ترس، استرس، حسادت و … را از خودشان دور کنند. تکنیک‌هایی که در این کتاب مطرح شده‌اند چارچوب فکری افراد را تغییر می‌دهند و بر طرز تفکر آن‌ها اثر می‌گذارند. تغییری که در نگرش و طرز تفکر افراد رخ می‌دهد، در نهایت منجر به تغییر در رفتار آن‌ها می‌شود و به این ترتیب می‌توانند کیفیت روابط خود را به طور قابل توجهی افزایش دهند. برای مشاهده اطلاعات کامل این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای ترجمه کتاب چه کارهایی باید انجام داد؟

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه زوج درمانی را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایت امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط