معرفی کتاب های انگلیسی برای ترجمه در حوزه کامپیوتر و فناوری

احتمالا بارها به این موضوع فکر کرده‌اید که برای تقویت رزومه خود، ارتقای برند شخصی، کسب درآمد یا دلایل دیگر، کتاب ترجمه کنید. دلایل مختلفی مثل نداشتن فرصت کافی و تسلط نداشتن به زبان و فن ترجمه بسیاری از افراد را از ترجمه کتاب باز می دارد.

راه چاره چیست؟

مجموعه آقای مترجم از صفر تا صد ترجمه و چاپ کتاب در کنار شماست. ترجمه کتاب مورد نظرتان را به ما بسپارید و بعد از آن به راحتی آن را با اسم خودتان چاپ کنید.

همچنین برای مراحل بعدی مثل صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتاب به تعداد دلخواه در کنار شما هستیم. پس از ترجمه کتاب، تمامی مراحل را برای شما انجام می‌دهیم.

یکی از مهم ترین مراحل ترجمه کتاب، انتخاب کتاب مناسب است. در این مطلب مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند در حوزه کامپیوتر و فناوری را به شما معرفی می‌کنیم که ارزش ترجمه کردن دارند.

گام بعدی، تهیه فایل کتاب است. وب‌سایت‌های متعددی کتاب را از سایت آمازون برای شما خریداری می‌کنند.

پس از انتخاب کتاب مناسب برای ترجمه، از داخل لیست پیشنهادی ما یا هر کتاب دیگری، فایل کتاب مورد نظرتان را تهیه کنید و برای ترجمه و سایر امور به کارشناسان ما در تلگرام پیام بدهید.

در نظر داشته‌باشید که برای تخمین زمان و هزینه ترجمه کتاب، حتما فایل کتاب انگلیسی نیاز است و از روی تعداد صفحه‌ها نمی‌توان تخمین زد.

معرفی و پیشنهاد کتاب‌های انگلیسی ترجمه نشده در حوزه کامپیوتر و فناوری

چرا ترجمه کتاب‌هاي حوزه کامپيوتر و فناوري را انتخاب کنيم؟ امروزه علوم کامپيوتر با سرعت بسيار زيادي درحال پيشرفت است به طوري که متخصصان اين حوزه بايد ثانيه به ثانيه اطلاعات خود را به روز کنند و اطلاعات جديدي کسب کنند. علاوه بر اين براي بسياري از افراد آگاه شدن از پيشرفت‌هاي جديد فناوري و نحوه اين پيشرفت‌ها جذابيت خاصي دارد. افراد با مطالعه کتاب مي‌توانند به اطلاعات خود در اين زمينه‌ بيافزايند و به پاسخ پرسش‌هاي خود درباره چگونگي پيشرفت‌هاي فناوري دست يابند.

پیشنهاد کتاب کامپیوتر برای ترجمه: Python Programming for Beginners

نويسنده: AMZ Publishing
ناشر: Independently published
زمان انتشار: July, 2021
تعداد صفحه‌ها: 192 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5
حجم تقریبی: 51000 کلمه

امروزه پایتون به یکی از پرکاربردترین و محبوب‌ترین زبان‌های برنامه‌نویسی تبدیل شده است. پایتون در زمینه‌های مختلفی از جمله هوش مصنوعی، ماشین لرنینگ، بازی‌سازی، تحلیل داده و … کاربرد دارد. به همین خاطر محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش است.

کتاب Python Programming for Beginners مخصوص افراد تازه‌کار است تا بتوانند به خوبی با اصول اولیه این زبان برنامه‌نویسی آشنا شوند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

معرفی کتاب کامپیوتر برای ترجمه: How Cybersecurity Really Works

نويسنده: Sam Grubb
ناشر: No Starch Press
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 216 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 80000 کلمه

این کتاب شما را با دنیای امنیت سایبری آشنا می‌کند. همچنین نحوه عملکرد هکرها را توضیح می‌دهد و به شما یاد می‌دهد چگونه خودتان و سازمان‌تان را در برابر حمله‌های هکرها ایمن کنید. اگر دانشجوی رشته کامپیوتر هستید یا در حوزه کسب‌وکار فعالیت می‌کنید، این کتاب بهترین گزینه است تا با امنیت سایبری آشنا شوید. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کامپیوتر برای ترجمه: SEO Fundamentals for Small Business Owners

نويسنده: Dean Scaduto
ناشر: Independently published
زمان انتشار: June, 2021
تعداد صفحه‌ها: 89 صفحه
امتیاز آمازون: 5 از 5

کسب‌وکارها و افرادی که وب‌سایتی مخصوص خودشان دارند و می‌خواهند از طریق آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، حتما باید روی سئوی سایت‌شان کار کنند. در غیر این صورت مطالب وب‌سایت‌ در اختیار مخاطب قرار نمی‌گیرد. در نتیجه وب‌سایت کارایی خاصی برای‌شان ایجاد نمی‌کند. سئو اصول خاصی دارد که حتما باید رعایت شوند. این اصول به صورت کاملا کاربردی در این کتاب مطرح شده‌اند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب کامپیوتر برای ترجمه: Excel 2021

نويسنده: Eugene Gates
ناشر: Independently published
زمان انتشار: May, 2021
تعداد صفحه‌ها: 195 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5
حجم تقریبی: 52000 کلمه

کتاب Excel 2021 مخصوص افرادی است که دوست دارند کار کردن با نرم‌افزار اکسل را به خوبی یاد بگیرند و برای انجام پروژه‌های کاری‌شان از آن استفاده کنند. افراد با مطالعه این کتاب با توابع کاربردی اکسل آشنا می‌شوند، یاد می‌گیرند داده‌های خام را وارد این نرم‌افزار کنند، محاسبات پیچیده ریاضی را روی آن‌ها انجام دهند و از نتایج به دست آمده برای تصمیم‌گیری‌های‌شان استفاده کنند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Blockchain and the Digital Economy

نويسنده: Steinmetz Fred, Ante Lennart , Fiedler Ingo
ناشر: Agenda Publishing
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 210 صفحه
امتیاز آمازون:
حجم تقریبی: 58300 کلمه

فناوری بلاکچین این پتانسیل را دارد که تعامل دیجیتالی را در جامعه و اقتصاد ما مختل کند. همان طور که اینترنت زندگی ما را به طور کامل تغییر داد، فناوری بلاکچین نیز می‌تواند همین کار را انجام دهد. نویسندگان این کتاب توسعه سریع فناوری و تاثیرات اقتصادی و اجتماعی آن را بررسی می‌کنند. این کتاب با توضیح مفاهیم اصلی بلاکچین آغاز می‌شود و عناصر فنی و اقتصادی آن را تجزیه و تحلیل می‌کند. برای مشاهده جزئیات بیشتر درباره این کتاب، می‌توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد کتاب Python for beginners برای ترجمه

نويسنده: William Wizner
ناشر:
زمان انتشار: July, 2020
تعداد صفحه‌ها: 104 صفحه
امتیاز آمازون: 4 از 5

امروزه برنامه‌نویسی به یکی از حوزه‌های مورد علاقه بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل شده‌است. افرادی که قصد فعالیت در این حوزه را دارند، برای شروع باید از میان زبان‌های برنامه نویسی مثل پایتون، جاوا، C++ و … یکی را انتخاب کنند. این کتاب به معرفی زبان برنامه نویسی پایتون پرداخته است و بیان کرده چرا برای شروع مناسب‌تر از سایر زبان‌های برنامه‌نویسی است. نویسنده این کتاب معتقد است پایتون یکی از پیشرفته‌ترین ابزارهای برنامه‌نویسی است که هم افراد مبتدی و هم افراد با تجربه می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. آنچه در این کتاب یاد می‌گیرید:

  • نحوه نصب پایتون
  • لوپ‌های این برنامه
  • انواع داده
  • متغیرها در پایتون
  • ورودی‌ها، پرینت کردن و خروجی‌های این برنامه

برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Designing Connected Content

نويسنده: Carrie Hane و Mike Atherton
ناشر: New Riders
زمان انتشار: December, 2017
تعداد صفحه‌ها: 240 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

امروزه در جهان دیجیتال مطالب و محتواهای زیادی از طریق کانال‌های مختلفی منتشر می‌شوند. اما در این دنیای سرشار از اطلاعات، محتواها چگونه منتشر شوند که به راحتی در اختیار عده زیادی قرار بگیرد؟ در این کتاب چارچوبی در اختیار افراد قرار می‌گیرد که براساس آن بتوانند محتوایی با کیفیت عالی منتشر کنند و مخاطب‌هایشان نیز بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. در دنیای امروزه و با گسترش بازاریابی محتوایی، مطالب این کتاب طرفداران زیادی پیدا کرده‌است و افراد زیادی علاقه دارند با کمک مطالب این کتاب کسب و کار خود را به بقیه معرفی کنند. مترجم‌ها با ترجمه کتاب Designing Connected Content می‌توانند کمک زیادی به صاحبان کسب و کارها، بازاریاب‌های اینترنتی و… بکنند تا در زندگی شغلی خود پیشرفت کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب Don’t Make Me Think

ترجمه شده

نويسنده: Steve Krug
ناشر: New Riders
زمان انتشار: January, 2014
تعداد صفحه‌ها: 216 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5

این کتاب برای اولین بار در سال 2000 منتشر شد و به شدت مورد استقبال طراحان وب‌ قرار گرفت. در آن زمانی افرادی که در حوزه UI و UX فعالیت می‌کردند، کتاب Don’t Make Me Think را بهترین کتاب چاپ شده در زمینه کاری‌شان می‌دانستند. سپس Steve Krug نویسنده این کتاب در سال 2014 نسخه کامل‌تری از آن را به همراه مثال‌ها و مطالبی جدیدتر توسط انتشارات New Riders منتشر کرد. افرادی که چاپ قبلی آن را مطالعه کرده‌اند، مطمئنا دوست دارند چاپ جدیدش را نیز مطالعه کنند و افرادی نیز که تازه با این کتاب آشنا شده‌اند، مطمئنا دوست دارند بدانند چرا این کتاب تا این اندازه طرفدار دارد و هنوز هم جزء پرفروش‌ترین‌های آمازون است. این کتاب پرطرفدار هنوز به فارسی ترجمه نشده است. مترجم‌ها با ترجمه این کتاب می‌توانند کمک زیادی به توسعه دهندگان و طراحان وب‌سایت‌هاس بکنند تا در شغل خود دانش و اطلاعاتی به روزتر و جدیدتر را کسب کنند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Crushing YouTube

ناشر: Efficient Alpha
زمان انتشار: July 2019
تعداد صفحه‌ها: 164 صفحه
امتیاز آمازون: 4/8 از 5
حجم تقریبی: 44200 کلمه

مطمئنا تا کنون به اين فکر افتاده‌ايد که از طريق رسانه اجتماعي و محبوب يوتيوب کسب درآمد کنيد اما نمي‌دانيد که چگونه بايد اين کار را انجام داد. جوزف هوگ (Joseph Hogue) نويسنده‌ي اين کتاب با بيان راهبردها و تجربه‌هاي شخصي خودش در اين زمينه و اين که چگونه طي 18 ماه نزديک به 75 هزار نفر دنبال کننده به دست بياوريد، به کمکتان مي‌آيد. او با بيان الگوريتم‌هاي به کار برده شده در يوتيوب و ترفندهاي مؤثر جهت کسب درآمد از طريق توليد محتوا در آن، راهکارهاي جالبي را به شما مي‌آموزد. پس اگر در مورد کسب و کار در زمينه‌ي يوتيوب علاقه‌مند هستيد و خواهان کسب درآمد از طريق آن هستيد اين کتاب شديداً به شما توصيه مي‌شود. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

مراحل ترجمه کتاب

برای آشنایی با مراحل ترجمه کتاب به مطلب چگونه کتاب ترجمه کنیم؟ سر بزنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب  UX for Beginners

ترجمه شده

نويسنده: Joel Marsh
ناشر: O’Reilly Media
زمان انتشار: January, 2016
تعداد صفحه‌ها: 256 صفحه
امتیاز آمازون: 4/4 از 5

UX یا همان User Experience design مفهومی است که برای طراحی اپلیکیشن‌ها، وب سایت‌ها و000 به شدت مورد استفاده طراحان قرار می‌گیرد. آشنایی با اصول UX به طراحان اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌ها کمک می‌کند تا طراحی بهتر و موثرتری انجام دهند. مفاهیم این کتاب برای همه افرادی که به تازگی تصمیم گرفته‌اند اصول UX را یاد بگیرند بسیار مفید و کاربردی خواهد بود. مترجم‌ها نیزبا ترجمه این کتاب می‌توانند کمک زیادی کنند به افرادی که علاقه دارند با اصول و مفاهیم UX آشنا شوند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Scam Me If You Can

نام نويسنده: Frank W. Abagnale
ناشر: Portfolio
زمان انتشار: August 2019
تعداد صفحه‌ها: 352 صفحه
امتیاز آمازون: 4/7 از 5
حجم تقریبی: 77700 کلمه

حتماً هميشه برايتان سؤال پيش آمده که چگونه مي‌توان جلوي سرقت اطلاعات و کلاهبرداري را گرفت يا ممکن است قرباني آن بوده‌ايد. حتي اگر هدف کلاهبرداران نبوده‌ايد هنوز هم آن‌ها جايي منتظرند تا به عنوان طعمه از شما استفاده کنند. فرانک اباگنيل (Frank Abagnale) به عنوان يکي از مهم‌ترين افراد در زمينه‌ي امنيت سايبري، کلاهبرداري و زورگيري، از روش کار زورگيران و کلاهبرداران با خبر است. به همين دليل او در اين کتاب آخرين روش هاي کار هکرها، کلاهبرداران و جعل کنندگان براي دزديدن پول و اطلاعات شخصي افراد را که معمولا در فضاي مجازي اتفاق مي‌افتد معرفي کرده است. هم‌چنين او به وسيله‌ي قوانين ساده اما غافلگيرکننده‌‌اش، ما را از جرايم سايبري که هنوز فراگير نشده‌اند مطلع مي‌سازد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Tim Cook

نام نويسنده: Leander Kahney
ناشر: Portfolio
زمان انتشار: September 2019
تعداد صفحه‌ها: 320 صفحه
امتیاز آمازون: 4/1 از 5
حجم تقریبی: 77300 کلمه

اين کتاب درباره فردي نابغه به نام Tim Cook است. بعد از مرگ Steve Jobs شرکت اپل با چالشي بزرگ مواجه شد که چه کسي لياقت و شايستگي لازم را دارد که بتواند جانشين Steve Jobs شود. در نهايت مديران اپل Tim Cook را انتخاب کردند بدان اميد که وي بتواند موفقيت‌هاي قبلي Steve Jobs را تکرار کند. در کمال تعجب Tim Cook نه تنها موفقيت‌ها را تکرار کرد بلکه گامي فراتر گذاشت و موفقيت‌هايي کسب کرد که هيچ‌کس انتظار آن‌ها را نداشت. Apple Watch يکي از دستاوردهاي بزرگ اين مدير است. در اين کتاب مي‌توان با رموز موفقيت وي و همچنين ديدگاه‌هاي او نسبت به تکنولوژي آشنا شد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

تعرفه‌های ترجمه کتاب

از تعرفه‌ها و طرح‌های متنوع ترجمه کتاب آگاهی پیدا کنید.

 پیشنهاد ترجمه کتاب HTML QuickStart Guide

نويسنده: ClydeBank Technology
ناشر: CreateSpace Independent Publishing Platform
زمان انتشار: April, 2015
تعداد صفحه‌ها: 86 صفحه
امتیاز آمازون: 4/3 از 5

برای طراحی صفحات وب‌سایت، HTML کاربرد زیادی دارد. این کتاب مفاهیم ساده و ابتدایی HTML را بیان می‌کند و راهنمای بسیار خوبی برای افرادی است که به تازگی با این مفهوم آشنا شده‌اند و می‌خواهند یادگیری آن را شروع کنند. افرادی که با HTMl آشنا می‌شوند معمولا نمی‌دانند برای یادگیری آن از کجا شروع کنند. خوشبختانه مطالب این کتاب به خوبی آن‌ها را در این زمینه راهنمایی کرده‌است. مترجم‌ها با ترجمه این کتاب می‌توانند کمک زیادی به افراد علاقه‌مند به حوزه کامپیوتر انجام دهند. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Digital Minimalism

ترجمه شده

ناشر: Portfolio
زمان انتشار: February 2019
تعداد صفحه‌ها: 304 صفحه
امتیاز آمازون: 4/9 از 5

امروزه زندگي همه ما به شدت تحت تاثير تکنولوژي قرار دارد. در اين کتاب نويسنده راهکارهايي براي کاهش استفاده از تکنولوژي در زندگي ارائه مي‌کند و به بررسي ويژگي‌ها و تغييرات افرادي مي‌پردازد که موفق شده‌اند استفاده از تکنولوژي را به کمترين حد ممکن کاهش دهند. انسان‌هايي که کمتر از وسايل ديجيتالي استفاده مي‌کنند از تمرکز بيشتري برخوردار هستند و همين امر سبب افزايش موفقيت آن‌ها مي‌شود. چنين افرادي مي‌توانند به راحتي ساعت‌ها غرق در مطالعه يک کتاب شوند، آن‌ها درجريان اخبار روزانه قرار مي‌گيرند ولي به‌خاطر آن‌ عصباني نمي‌شوند و توانايي زيادي در کنترل احساسات و خشم خود دارند. اين افراد مي‌توانند به سطح مطلوبي از زندگي اجتماعي دست پيدا کنند. همان سبک زندگي که انسان تحت تسلط تکنوولوژي در پي يافتن آن زمين و زمان را جست و جو مي‌کند ولي نمي‌تواند آن را بيابد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Gray Day

ناشر: Crown
زمان انتشار: March 2019
تعداد صفحه‌ها: 304 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 87900 کلمه

در اين کتاب Eric Neill کارشناس امنيت سايبري FBI داستان هيجان‌انگيزي بيان مي‌کند که چگونه اولين جاسوس سايبري در سازمان FBI را شناسايي کردند. Eric Neill وقتي وارد FBI شد وظيفه داشت که از سيستم‌هاي اين سازمان در مقابل حملات هکرها و حملات جاسوسي مراقبت کند ولي به او وظيفه ديگري نيز محول شد و او مي‌بايست اطلاعاتي درباره رييس خود يعني Robert Hanssen جمع‌آوري مي‌کرد چراکه افراد در سازمان به او و فعاليت‌هايش مشکوک شده بودند و اين قضيه مقدمه تشخيص يکي از بزرگ‌ترين جاسوسي‌هاي سايبري شد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پینشهاد ترجمه کتاب Fundamentals Of Data Visualization

ناشر: O Reilly Media
زمان انتشار: April 2019
تعداد صفحه‌ها: 390 صفحه
امتیاز آمازون: 4/6 از 5
حجم تقریبی: 79600 کلمه

يکي از چالش‌هاي دنياي امروز تحليل و تفسير داده‌ها به بهترين صورت است. اگر افراد نتوانند داده‌ها را تجزيه و تحليل کنند و آن‌ها را به زباني ساده‌تر تبديل کنند استفاده از آن‌ها تقريبا غيرممکن است. يکي از روش‌هاي آسان‌تر کردن درک داده‌ها تبديل آن‌ها به زبان بصري يا همان تجسم داده است. استفاده از اين روش براي تحليل داده‌ها نسبت به ساير روش‌ها دقيق‌تر و کاربردي‌تر است. اين روش مورد استفاده اکثر مهندسان و کارشناسان کامپيوتر و همين‌طور بازارياب‌ها قرار گرفته است. در اين کتاب افراد موارد زير را ياد خواهند گرفت: • چگونه بهترين روش تجسم داده را مبتني بر موضوع مورد نظرشان انتخاب کنند. • از کدام روش‌ها براي جذاب‌تر کردن و هرچه ساده‌تر کردن داده ‌ها استفاده کنند. • و در انتها با نمونه‌هايي از بهترين و همين طور بدترين انواع تجسم داده آشنا خواهند شد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

پیشنهاد ترجمه کتاب Cyber Security For Beginners

نام نويسنده: Attila Kovacs
ناشر: Independently Published
زمان انتشار: March 2019
تعداد صفحه‌ها: 110 صفحه
امتیاز آمازون: 3/2 از 5

اين کتاب براي افرادي مناسب است که به مباحث IT ، تکنولوژي و فضاي سايبري علاقه دارند. افراد براي مطالعه اين کتاب به دانش تخصصي نياز ندارند،‌ در اين کتاب اطلاعات به گونه‌اي سازمان يافته‌اند که ابتدايي‌ترين اصول به خوبي بيان مي‌شود و سپس مرحله به مرحله پيش مي‌رود تا مخاطب را با ويژگي‌هاي امنيت سايبري به خوبي آشنا کند و به سوالات ابتدايي افراد در مورد فضاي سايبري و امنيت آن پاسخ ‌دهد. برای مشاهده جزییات بیشتر درباره این کتاب، می توانید آن را در سایت آمازون بررسی کنید.

در این مطلب سعی کردیم، مجموعه‌ای از کتاب‌های ارزشمند و جدید حوزه کامپیوتر و فناوری را برای ترجمه به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید کتابی ترجمه شده به اسم خودتان داشته‌باشید می‌توانید از این لیست یا هر لیست دیگری، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب کنید، فایل کتاب انگلیسی را از وب‌سایت‌های فروش کتاب الکترونیکی تهیه کنید و برای کارشناسان ما در تلگرام ارسال کنید.

کتاب بررسی می‌شود و زمان و هزینه لازم برای ترجمه به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته‌باشید تخمین هزینه و زمان مورد نیاز برای ترجمه صرفا از روی فایل کتاب انگلیسی امکان پذیر است و در غیر این صورت از اعلام قیمت معذوریم. علاوه بر ترجمه کتاب، می‌توانید سایت امور مانند صفحه آرایی، طراحی جلد، اخذ مجوز، فیپا، شابک و چاپ و نشر کتابتان به تعداد دلخواه را هم به آقای مترجم بسپارید.

مطالب مرتبط