بهترین آهنگ‌ها برای تقویت زبان انگلیسی با ترجمه فارسی و دانلود رایگان

یکی از بهترین راه‌های یادگیری وتقویت زبان انگلیسی، استفاده از آهنگ‌های خارجی است. با کمک آهنگ‌های انگلیسی زبان می‌توان دایره لغات، گرامر، اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ را تقویت کرد.

البته به غیر از گوش دادن به موسیقی، روش‌های جذاب دیگری نیز برای تقویت زبان وجود دارد. مانند استفاده از بهترین اپلیکیشن‌های آموزش زبان یا استفاده از دوره‌های آنلاین و رایگان سایت یودمی. با این حال، در این مطلب تمرکزمان بر بهترین آهنگ‌ها برای تقویت زبان است و مجموعه‌ای از بهترین ترانه‌ها و آهنگ‌های، ساده، شاد، عاشقانه و ملایم را به شما معرفی می‌کنیم.

البته باید بدانید صرفا گوش کردن به آهنگ نمی تواند زبان شما را تقویت کند. برای آن که بتوانید از آهنگ برای یادگیری زبان استفاده کنید، باید آهنگ‌های مناسبی انتخاب کنید. همچنین گوش دادن به آهنگ‌های بهترین خواننده‌ها نیز به یادگیری و تقویت زبان کمک می‌کند.

آهنگ‌های شاد خارجی مناسب یادگیری و تقویت زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی متن

1- تقویت زبان با آهنگ شاد Dangerous ساخت David Guetta + ترجمه فارسی متن آهنگ

آقای David Guetta یکی از معروف‌ترین DJها و آهنگ‌سازان دنیاست که در فرانسه به دنیا آمده و با خوانندگان زیادی همکاری داشته است.

آهنگ Dangerous ریتم بسیار شادی دارد و کلمات و عبارت‌های جدید مختلفی را بیان می‌کند که برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از خوبی‌های این آهنگ شاد این است که زبان‌آموزان را با تلفظ صحیح کلمه Dangerous آشنا می‌کند. اکثر زبان‌آموزان ایرانی با تلفظ این کلمه مشکل دارند ولی قول می‌دهیم بعد از گوش کردن این آهنگ، دیگر هیچ‌گاه تلفظ درست آن را فراموش نخواهید کرد.

2- تقویت زبان با آهنگ شاد From Zero to Hero با صدای خواننده معروف Sarah Connor + ترجمه فارسی متن آهنگ

خانم Sarah Connor یکی از خوانندگان زن معروف آلمانی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این ترانه برای فیلم انیمیشنی Robots خوانده شده و ریتم بسیار شاد و دلچسبی دارد.  داستان متن این آهنگ شبیه به ماجرای خود فیلم است که در آن شخصیت زیردست داستان، به قهرمانی تبدیل می‌شود و با غلبه بر مشکلات مختلف، نهایتاً دختر محبوب خود را به دست می‌آورد.

ریتم شاد و به یاد ماندنی این آهنگ، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تقویت زبان انگلیسی و به ویژه تقویت لیسنینگ تبدیل کرده است. کلمه‌ها و عبارت‌های این شعر با یکدیگر هم‌وزن هستند و از زبان غیررسمی در آن استفاده شده. از آنجایی که خواننده، شعر را با سرعت بالایی می‌خواند، این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته مناسب و خوب است.

3- تقویت زبان با آهنگ شاد Wherever I Go کاری از گروه معروف One Republic + ترجمه فارسی متن آهنگ

گروه OneRepublic یکی از گروه‌های خارجی معروف است که از پنج نفر تشکیل شده و از سال 2015 تا به امروز شهرت زیادی کسب کرده‌اند.

اگر به دنبال این هستید که سرعت صحبت کردن خود را افزایش دهید، توصیه می‌کنیم این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید.

چطور با آهنگ زبانمون رو تقویت کنیم؟

در 2 ساعت فوت و فن‌های تقویت زبان با آهنگ را یاد بگیرید

4- تقویت زبان با آهنگ شاد One Love با صدای گروه معروف Blue + ترجمه فارسی متن آهنگ

گروه Blue یکی از معروف‌ترین گروه‌های خارجی دهه گذشته است که موفقیت بسیار زیادی به دست آورد ولی در سال‌های اخیر کمتر در مورد آن‌ها شنیده‌ایم. آهنگ One Love این گروه جزو اولین آهنگ‌هایی است که آن‌ها را به شهرت رساند و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت.

این آهنگ شاد، متن ساده و روانی دارد ولی از آنجایی که لحنی غیررسمی دارد، برای زبان آموزان مبتدی مناسب نیست و آن را زبان‌اموزان پیشرفته توصیه می‌کنیم.

5- تقویت زبان با آهنگ شاد Rockabye کاری از گروه Clean Bandit + ترجمه فارسی متن آهنگ

موضوع آهنگ Rockabye درباره مادرانی است که به تنهایی فرزندان خود را بزرگ می‌کنند و نشان دهنده تلاش و از خودگذشتگی مادران در این مسیر است. شاید فکر کنید این آهنگ غمناک باشد، چرا که به مشکلات و سختی‌های مادران تنها می‌پردازد. ولی باید بگوییم بر خلاف تصورتان آهنگ Rockabye ریتم بسیار شاد و جذابی دارد و به مادران تنها کمک می‌کند با امیدواری بیشتری این مسیر را طی کنند.

کلمه‌ها و عبارت‌های کاربردی زیادی در این آهنگ وجود دارد و برای زبان آموزان سطح متوسط مناسب هستند.

6- تقویت زبان با آهنگ شاد Lash Out کاری از خواننده معروف Alice Merton

ریتم شاد و جذابی که آهنگ Lash Out دارد، زبان‌آموزان را ترغیب می‌کند که با انگیزه و اشتیاق زیادی این آهنگ را چندین و چند بار گوش دهند. همین باعث تقویت زبان آن‌ها می‌شود. عبارات به کار رفته در این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب هستند. سرعت خواندن Alice Merton در آهنگ Lash Out متوسط است به همین خاطر زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند متن آهنگ را حفظ کنند و با خواننده همراهی کنند.

 آهنگ‌های ساده و آرام خارجی مناسب یادگیری و تقویت زبان انگلیسی  به همراه ترجمه فارسی متن

در ادامه چند آهنگ ساده و ملایم خارجی ارائه می‌کنیم که پیچیدگی بیانی زیادی ندارد و کلمه‌ها را تماماً و به درستی ادا می‌کنند. اگر به فکر تقویت اسپیکینگ یا تقویت لیسنینگ خود هستید، حتما متن این آهنگ‌ها را دانلود کنید، حفظ کنید و همراه با خواننده آن‌ها را بخوانید.

1- تقویت زبان انگلیسی با ترانه ملایم و زیبای Ain’t No Reason با صدای Brett Dennen

آقای Brett Dennen یکی از خواننده‌های معروف آمریکایی است که از سال 2004 فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده و آهنگ‌های بسیار زیبایی می‌خواند. او در این آهنگ بسیار ملایم و ساده، که سال 2013  منتشر شده، از شرایط دنیا گلایه می‌کند و عشق راه چاره تمام مشکلات انسان‌ها می‌داند.

این ترانه برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب و خوب است زیرا بسیار روان و آرام صحبت می‌کند و همچنین کلمه‌ها و عبارت‌های ساده و آسانی را به کار می‌برد و بنابراین از لحاظ زبانی در حد سختی متوسط به حساب می‌آید.

2- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ معروف Jenny of Oldstones کاری از گروه Florence and the Machine

اگر اهل تماشای سریال معروف بازی تاج‌وتخت باشید، بدون شک این آهنگ بسیار تکان‌دهنده و اثرگذار را شنیده‌اید. این ترانه، داستان یکی از شخصیت‌های دنیای خیالی این سریال به نام Jenny است. او رعیتی اهل شهر Oldstones بود که شاهزاده‌ای به او علاقه‌مند می‌شود و برای ازدواج با Jenny از حق خود برای رسیدن به پادشاهی می‌گذرد. گروه انگلیسی Florence and the Machine این آهنگ را در نهایت زیبایی اجرا کرده‌اند. 

از لحاظ کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن شعر به کار می‌روند، این ترانه ساده است و برای زبان‌آموزان مبتدی و متوسط ایده‌آل به حساب می‌آید زیرا خواننده تمام کلمه‌ها را کامل و درست ادا می‌کند. توصیه می‌کنیم این شعر را دانلود و حفظ کنید و همراه با آن بخوانید تا هم اسپیکینگ و لیسنینگ خود را تقویت کنید و هم لهجه بهتری داشته باشید. 

3- تقویت زبان انگلیسی با ترانه ملایم و آرام If Everyone Cared از گروه معروف Nickelback + ترجمه فارسی متن آهنگ 

گروه Nickelback یک گروه راک کانادایی معروف است که سابقه بیش از 20 سال فعالیت دارد و در این مدت آهنگ‌ها و آلبوم‌های محبوب متعددی را روانه بازار کرده‌اند. 

آهنگ If Everyone Cared ریتم بسیار آرام و زیبایی دارد که با نواختن پیانو آغاز می‌شود.  کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان تا متوسط هستند و خواننده تمام آن‌ها را کامل ادا می‌کند بنابراین این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب و خوب است.  

4- آهنگ ملایم The moon is shining برای تقویت زبان انگلیسی

آهنگThe moon is shining در سال 2013 توسط گروه بلکمورز نایت (Blackmore’s Night) اجرا شده‌است. بلکمورز نایت، گروه بریتانیایی/آمریکایی سبک فولکراک است که درسال ۱۹۹۷فعالیت خود را آغاز کرد. Ritchie Blackmore و Candice Night دو عضو اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. آن‌ها تا کنون 9 آلبوم استودیویی منتشر کرده‌اند.

آهنگ The moon is shining ریتم آرام، ملایم و زیبایی دارد و کلمه‌ها و عبارت‌های ساده‌ای نیز در آن به کار رفته‌اند، به همین خاطر زبان آموزان سطوح مبتدی و متوسط به خوبی می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. 

همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، متن آن را حفظ کنید و با خواننده همراهی کنید تا بتوانید علاوه بر تقویت لیسنینگ، اسپیکینگ‌تان را بهبود ببخشید و به لهجه بهتری نیز دست پیدا کنید.

5- تقویت زبان با آهنگ ملایم و آرام Tip of the Tongue کاری از گروه The Donnis Trio

آهنگ Tip of the Tongue در سال 2007 منتشر شد. ملودی این آهنگ بسیار آرام و دلنشین است و زبان‌آموزان می‌توانند به خوبی از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. عبارات به کار رفته در آهنگ Tip of the Tongue برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب هستند. پس بهتر است زبان‌آموزان چند بار به متن آهنگ گوش دهند، آن را به خاطر بسپارند و با خواننده همراهی کنند تا به خوبی لیسنینگ و اسپیکینگ خود را تقویت کنند. خواننده نیز کلمات این آهنگ را بسیار آرام بیان می‌کند پس فرد به راحتی می‌تواند متوجه آن‌ها شود و معنی‌شان را درک کند.

6- تقویت زبان انگلیسی با آهنگ آرام و ملایم Rivers کاری از گروه معروف هلندی به نام Epica + متن اصلی آهنگ

یکی از آهنگ‌های پرطرفدار گروه اپیکا، آهنگ Rivers است که ریتمی ملایم و بسیار آرام دارد، به همین خاطر زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا متوسط می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. عبارات به کار رفته در متن این آهنگ پیچیده نیستند، پس زبان‌آموزان می‌توانند متن آهنگ را به راحتی حفظ کنند، با خواننده همراهی کنند و زبان‌شان را تقویت کنند. همچنین آن‌ها با یادگیری واژه‌های آهنگ Rivers می‌توانند دایره لغات‌شان را گسترش دهند و کلماتی کاربردی یاد بگیرند.  

 آهنگ‌های عاشقانه خارجی مناسب یادگیری و تقویت زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی متن

1- تقویت زبان با آهنگ عاشقانه Europe’s Skies با صدای Alexander Rybak + ترجمه فارسی متن آهنگ

 آقای Alexander Rybak یکی از خواننده‌های خارجی است که کمتر شناخته شده. او شهروند نروژ به حساب می‌آید ولی اصالت بلاروسی دارد. او علاوه برای صدای خوب خود، توانایی زیادی در ویولن و پیانو دارد و ترانه‌های عاشقانه شاد زیادی خوانده است. الکساندر برای اولین بار با آهنگ «داستان پریان» معروف شد. آهنگ Europe’s Skies ریتم بسیار آرامش‌بخشی دارد که با نواختن ویولن آغاز می‌شود.  کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان و متوسط  هستند و خواننده تمام آن‌ها را کامل ادا می‌کند بنابراین این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است.  

این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد عاشقانه، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید

2- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ How to Save a Life با صدای بازیگران سریال Grey’s Anatomy  + ترجمه فارسی متن آهنگ

آهنگ «چطور جان کسی را نجات دهیم» یک ترانه شاد و جذاب مربوط به فصل ششم سریال پزشکی «آناتومی گری» است و هر قسمتی از آن را یکی از بازیگران این سریال می‌خواند. اگر اهل سریال دیدن هستید، حتما آناتومی گری را ببینید تا هم از دیدن داستان‌های عاشقانه و خنده‌دار آن لذت ببرید و هم آهنگ‌های متعدد دیگری را در حین تماشای این سریال گوش دهید.

داستان آهنگ عاشقانه است و مربوط به زوجی است که با هم به اختلاف خورده‌اند و اکنون می‌خواهند مشکلاتشان را رفع کنند.

این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید

3- آهنگ عاشقانه October and April کاری از گروه The Rasmus

figure class=”wp-block-audio”>

آهنگ «اکتبر و آوریل» یکی از شاهکارهای گروه فنلاندی The Rasmus است که خانم آنت اولزون خواننده سابق گروه Nightwish (یکی دیگر از گروه‌های معروف فنلاندی) در این ترانه آن‌ها را همراه می‌کند.

تقویت لیسنینگ با استفاده از آهنگ‌های انگلیسی

یکی از مزایای گوش کردن به آهنگ‌های انگلیسی این است که می‌توانید لیسنینگ خود را تقویت کنید البته باید دقت داشته باشید که آهنگ مناسب سطح خود را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید. در ادامه، گلچینی از آهنگ‌های خارجی انگلیسی برای تقویت لیسنینگ معرفی می‌کنیم که در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند. همچنین می‌توانید این آهنگ‌ها را به رایگان دانلود کنید.

آهنگ‌های ساده برای تقویت لیسینینگ زبان‌آموزان مبتدی به همراه متن آهنگ

1- یادگیری زبان با آهنگ And I love her از گروه بیتلز

بیتلز یک گروه راک انگلیسی است. پس اگر می‌خواهید لهجه بریتانیایی (بریتیش) خود را تقویت کنید، به آهنگ‌های راک این گروه گوش دهید. بیتلز پرفروش‌ترین و بزرگترین گروه موسیقی در جهان است. آهنگ and I love her یکی از اهنگ‌های جذاب و پرطرفدار این گروه است. به دلیل ریتم آرام آهنگ به‌راحتی می‌توانید متوجه کلمه‌های آن شوید و خواننده را همراهی کنید.

2- I heard it through the grapevine از ماروین گی 

ماروین گی یک خواننده آمریکایی است. اشعار آهنگ های او مفهوم های عمیق و زیبایی دارند، به همین دلیل برای حفظ کردن و هم خوانی با خواننده جذاب هستند.

3- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Only you از سلنا گومز

در میان لیست آهنگ های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، جای آهنگی از سلنا گومز برای  طرفداران او خالی بود. آهنگ only you  را اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد، پس از آن بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال 2017 منتشر شده است.

4- Every breath you take از گروه پلیس

این گروه راک انگلیسی (پلیس) برای تقویت لهجه بریتانیایی به شما کمک می‌کنند. تک آهنگ every breath you take پرطرفدارترین آهنگ سال 1983 در تمام کشورهای انگلیسی زبان شناخته‌شد. در بیست‌وششمین مراسم جایزه گرمی نامزد بهترین آهنگ سال، بهترین آهنگ پاپ و بهترین ضبطِ سال شد. ریتم آرام این آهنگ تشخیص صحیح کلمه ها را ساده می‌کند.

5- Can’t stop the feeling از جاستین تیمبرلیک

جاستین تیمبرلیک یک خواننده پاپ آمریکایی است. آهنگ can’t stop the feeling نامزد بهترین آهنگ سال جایزه گرمی شد. این آهنگ جزو آهنگ‌های محبوب اپل شناخته می‌شود. در هفته اول انتشار بیش از 370هزار دانلود از سراسر دنیا داشت.

آهنگ‌های شاد و آرام برای تقویت لیسنینگ زبان‌آموزان سطح متوسط به همراه متن آهنگ

1- Always on my mind از الویس پریسلی

پریسلی از موفق‌ترین خوانندگان قرن بیستم آمریکا است. بسیاری از آهنگ‌های او در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. الویس پریسلی دارنده لقب سلطان راک اند رول است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های الویس پریسلی گوش دهید. آهنگ  always on my mind یک آهنگ کانتری است. اصل آهنگ را خواننده دیگری خوانده‌است اما بازخوانی‌های فراوانی از روی آن انجام شده‌است. نسخه‌ای که الویس پریسلی خوانده یکی از بهترین ورژن‌های این آهنگ است.

2- یادگیری زبان با آهنگ The lazy song از برونو مارس

برونو مارس یک خواننده آمریکایی است. آهنگ the lazy song یکی از آهنگ های اولین آلبوم رسمی است که برونو مارس در سال 2010 منتشر کرد. این آهنگ یکی از پرفروش ترین آهنگ های سال 2010 در سراسر جهان بود. مارس این آهنگ را برای تنبل ها خوانده است! اگر تنبل هستید با این آهنگ انگلیسی را یاد بگیرید!

3-  یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Shape of you از اد شیرن

اد شیرن یک خواننده انگلیسی است که می تواند به تقویت لهجه بریتیش شما کمک کند! آهنگ shape of you در 44 کشور آهنگ محبوب شناخته شد. این آهنگ پاپ بهترین آهنگ سال در شصتمین دوره جایزه گرمی شد. همچنین بهعنوان بهترین آهنگ سال 2017 در انگلستان انتخاب شد.

4- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ What about us از پینک

پینک یک خواننده آمریکایی است. آهنگ what about us یکی از آهنگ‌های محبوب در سراسر دنیاست. این آهنگ نامزد بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

5- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Praying از کشا

کشا یک خواننده آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و توانست در میان ۱۱ کشور جهان رتبه اول پرفروش‌ترین ترانه هفته را کسب نماید. آهنگ praying کشا یکی از نامزدهای بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

آهنگ‌های خارجی انگلیسی معروف برای تقویت لیسنینگ برای زبان‌آموزهای پیشرفته

1- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ ABC از جکسون فایو

گروه جکسون فایو که بعدها نام خود را به جکسونز تغییر دادند از بزرگترین پدیده‌های موسیقی دهه 70 میلادی در آمریکا به شمار می‌روند. آلبوم‌های این گروه جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌ها است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های گروه جکسون فایو گوش دهید. آهنگ ABC این گروه از اولین آهنگ‌های منتشرشده آن‌ها بود. این آهنگ به مدت یک ماه در صدر آهنگ‌های پرطرفدار زمان خود بود.

2- یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Formation از بیانسه

بیانسه یک خواننده آمریکایی و از خوانندگان پرفروش تاریخ موسیقی است. آهنگ formation یکی از آهنگ‌های ششمین آلبوم بیانسه است. این آهنگ محبوب‌ترین آهنگ جستجوگر گوگل در سال 2016 شناخته شده‌است. Formation نامزد عنوان بهترین آهنگ سال جایزه گرمی نیز شده‌است. این آهنگ اندیشه‌های سیاسی مستحکمی در نشان دادن نقش مثبت سیاه‌پوستان آمریکایی دنبال می‌کند.

3-  یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Here از آلیسیا کارا

اگر قصد آشنایی با فرهنگ و لهجه کانادایی را دارید، آلیسیا کارا این‌جاست تا به شما کمک کند! آهنگ here برعکس بسیاری دیگر از آهنگ‌ها یک شروع جنجالی نداشت، بلکه آرام آرام دیده و شنیده شد و سیری صعودی به سمت صدر فهرست آهنگ‌های محبوب را پیمود.

4-  یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ Malibu از مایلی سایرس

مایلی سایرس یک خواننده آمریکایی است. سرعت خواندن آهنگ milabu به گونه ای است که به راحتی میتوانید آن را یاد بگیرید و با خواننده بخوانید.

5- Chained to the rhythm از کیتی پری

کیتی پری یک خواننده آمریکایی است. آهنگ Chained to the Rhythm کیتی پری یک آهنگ پرانرژی است که در پنجاه ونهمین دوره جایزه گرمی، جایزه بهترین آهنگ بریتانیا در سال 2017 و جایزه iHeartRadio به صورت زنده اجرا شد.

کلام نهایی

یکی از بهترین‌ روش‌های یادگیری زبان، یادگیری آن همراه با سرگرمی است. یادگیری زبان انگلیسی با کمک موسیقی، فرایند یادگیری را راحت، سریع و جذاب می‌کند. هنگامی‌که به موسیقی موردعلاقه خود گوش می‌دهید، می‌توانید کلمه‌های جدید را بیاموزید، اصطلاح‌ها را یاد بگیرید و لیسنینگ خود را تقویت کنید. آهنگ‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، پیشنهادهای آقای مترجم برای شروع یادگیری زبان انگلیسی به کمک موسیقی هستند. شما هم آهنگ‌های مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط